ZhilleN Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Se her ja! takk for det Øyvind Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Er det noen android spill(eller lignede) for Nurburgring? Slik man kan spille / kjøre igjennom banen på en android enhet? Vet om denne app`en(til android og iphone), men en gjør ikke slik jeg vil http://www.nurburgringinfo.com/app/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 ikke som jeg har sett ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ble plutselig veldig revet med nå, tok fram forza 4, e34 og kjører på nurenburgring, planen neste år ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Noen som skal nedover fra østlandsområdet i juni/juli? Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 vi skal ned å kjøre 2 og 3 juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Mye kurrant her som vanlig, en gjeng norske porscher, denne ssp-saken og masse anna. Fikk sitte på med en kar i 911 gt3, rimelig heftig ringverktøy. Klarer meg foreløpig selv med swiftene og clio og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Dupfelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Åååå gleder meg som et bitte lite barn før julaften teller dagene til jeg kommer til mecca (og det hjelper lite med sånne bilder og oppdateringer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Da er vi fler som gleder oss;) drar ned 24.6 og blir en uke pluss... ingen ting er som og finne roen der nede;) Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Legger ut litt bilder på instaen underveis, så om noen er interessert; flodefrode er brukeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Alltid! Kjøpt deg Megane eller lignende her nede nå? Sinnsykt mye meganer her i år, tydelig at det er populære biler til ringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Jeg jar leid megan fra rent a race car 1 gang i år og skriver under på at det er en morsom og trygg ringen bil! Konge motorlyd og grei punch Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå