|Ole| Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 blir ikke bråk næi! har en simons lyddempern helt på slutten som henger under biln Godt valg, skal kjøyre simons potte sjølv
danielo Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 blir ikke bråk næi! har en simons lyddempern helt på slutten som henger under biln Godt valg, skal kjøyre simons potte sjølv lurt
danielo Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 hehe takk:p neste på plan er å ta av toppen og bytte fjærer,vippere og kam!
danielo Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 vurderer også kjøp av brock b1 felger......... hva tror folket ? men må vel ha 8,5" rundt om? 10" bak blir vel rett og slett for brett?
HypeTraxX Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Mine er 8,5 x 17" ET 13 foran og 10 x 17" ET 20 bak. Foran må man space ut 5mm, ellers tar de tak i kalipteren. Så det stikker faktisk ut mere foran enn bak! Mine er ikke helt 100, men det er da lov å slenge inn et bud
danielo Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 noen som har ett tykt stabstag til bakstillingen liggende ? og powerflex foringer til framstillingen ?
danielo Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 da var det montert powerflex i bærearmene forran. og snart i stabstag! toppen er ute og demontert, nye ventiltetninger montert, og venter bare på retainere fra PPF, så monteres den ihop med nye z45kammen og PPF ventilfjærer osv 788cc dyser er også montert
danielo Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 benket 330whp og 509wnm med dette oppsette i 2011 : Turbonetics (A.R 0.84 - kompressor 60mm- 1,2bar) 450cc dyser 2,5" eksos med kat!! orginal kam/vippere/ventilfjærer osv.. nå i 2012 skal jeg benke på nytt med dette oppsettet : Turbonetics (A.R 0.84 - kompressor 60mm- 1,5/6bar) 788cc dyser 3"eksos uten kat! z45kam , og PPF innmat i topp! og kaaanskje E85! noen som vil tippe ca. effekt og NM ?
Kvasi Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Kan bli jobb å få tomgangen bra med såpass dyser, men de roper jo etter E85 da.. Bør klare nært 450hk på sprit vil jeg tro. Edit, har du btw de gamle dysene liggende til overs?
|Ole| Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Kan bli jobb å få tomgangen bra med såpass dyser, men de roper jo etter E85 da.. Bør klare nært 450hk på sprit vil jeg tro. Edit, har du btw de gamle dysene liggende til overs? Null stress og få bilen til å gå skikkeli på tomgang med dei dysene der, min gjekk knirkefritt med 872cc dyser. Skal ha 1200cc dyser no og det skal også gå bra Riktige justeringer så går det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå