Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet?

Under disse forutsetningene:

1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald.

2) Temparaturen er stabil.

Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn.

Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet.

hadde faktisklekasje i egr kjøler som gjorde at den dro masse van når den var kald men mindre ved varm bil

Skrevet

Farsken, nå man skal angre på at man ikke fulgte med i tysktimene?? Kommet i kontakt med en herremann i Tyskland, som sitter inne med litt deler osv, men kommunikasjonen er ikke den beste!

Men, vi russler oss gjennom på google-translate og dårlig engelsk begge veier :lol:

Forresten fått et sporingsnummer gjennom DHL fra ham. Hvor kan jeg sjekke dette? Finner ikke noen plass for å søke etter sporing fra utlandet..

Skrevet
Farsken, nå man skal angre på at man ikke fulgte med i tysktimene?? Kommet i kontakt med en herremann i Tyskland, som sitter inne med litt deler osv, men kommunikasjonen er ikke den beste!

Men, vi russler oss gjennom på google-translate og dårlig engelsk begge veier :lol:

Forresten fått et sporingsnummer gjennom DHL fra ham. Hvor kan jeg sjekke dette? Finner ikke noen plass for å søke etter sporing fra utlandet..

http://www.dhl.com/en.html

"Track your shipment"

Skrevet

Nei, finner ikke noe hverken under sjøfrakt, gods eller flyfrakt altså. Pakken ble vel postlagt i dag, så kanskje ikke regga enda!

Skrevet
trenger du translate hjelp så fikser jeg det, snakker svensk dansk norsk engelsk portugisisk og tysk:)

Jøss, internasjonal du da ;) Han er like dårlig i engelsk som meg, så vi forstår hverandre tror jeg. Problemet er at han jeg skriver med ikke vet hva hverken punktum eller kommá er :lol: Men skal ha deg i bakhodet om det trengs..! Han skal undersøke litt ang deler til BMW, og skrive meg en liste over deler til de BMW`er han skaffer, så kanskje det blir muligheter for noe snacks her inne, om han har noe stash liggende.:) Da blir jeg "mellom-mann" om det skulle være noe! :)

Skrevet

jag har heller ikke peiling på punktum og komma.

sikkert litt og gjøre med at jeg gått på skole i alt for mange land hehe. grammatike er ikke altid bra:P

Skrevet
Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet?

Under disse forutsetningene:

1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald.

2) Temparaturen er stabil.

Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn.

Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet.

Kan være lungebetennelse... Oppsøk lege.

Jeg har medisin :lol:

Skrevet
Sprit? Vil det hjelpe å helle det i ekspansjonstanken? :D

Vel, ikke bare sprit.. Trønderchampagne er nok veien å gå i dette tilfelle. Sprit med Nyco..

Skrevet
Dette var tider :roll:

Jeezes for noe "møl"...

Bambee finner du faktisk når du søker i wikipedia. #-o Norwegian bubblegum dancer...Singelen Bam Bam Bam ble gitt ut i 1998, det er det året min nest yngste datter ble født, hun blir tenåring i år...

Årene går...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...