Alarmero Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet? Under disse forutsetningene: 1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald. 2) Temparaturen er stabil. Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn. Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet. hadde faktisklekasje i egr kjøler som gjorde at den dro masse van når den var kald men mindre ved varm bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Farsken, nå man skal angre på at man ikke fulgte med i tysktimene?? Kommet i kontakt med en herremann i Tyskland, som sitter inne med litt deler osv, men kommunikasjonen er ikke den beste! Men, vi russler oss gjennom på google-translate og dårlig engelsk begge veier Forresten fått et sporingsnummer gjennom DHL fra ham. Hvor kan jeg sjekke dette? Finner ikke noen plass for å søke etter sporing fra utlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Farsken, nå man skal angre på at man ikke fulgte med i tysktimene?? Kommet i kontakt med en herremann i Tyskland, som sitter inne med litt deler osv, men kommunikasjonen er ikke den beste! Men, vi russler oss gjennom på google-translate og dårlig engelsk begge veier Forresten fått et sporingsnummer gjennom DHL fra ham. Hvor kan jeg sjekke dette? Finner ikke noen plass for å søke etter sporing fra utlandet.. http://www.dhl.com/en.html "Track your shipment" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Nei, finner ikke noe hverken under sjøfrakt, gods eller flyfrakt altså. Pakken ble vel postlagt i dag, så kanskje ikke regga enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 trenger du translate hjelp så fikser jeg det, snakker svensk dansk norsk engelsk portugisisk og tysk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Vil ha! http://www.bytbil.com/bilar/bmw/m3/gvhf ... kF2IAABYtA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 trenger du translate hjelp så fikser jeg det, snakker svensk dansk norsk engelsk portugisisk og tysk:) Jøss, internasjonal du da Han er like dårlig i engelsk som meg, så vi forstår hverandre tror jeg. Problemet er at han jeg skriver med ikke vet hva hverken punktum eller kommá er Men skal ha deg i bakhodet om det trengs..! Han skal undersøke litt ang deler til BMW, og skrive meg en liste over deler til de BMW`er han skaffer, så kanskje det blir muligheter for noe snacks her inne, om han har noe stash liggende. Da blir jeg "mellom-mann" om det skulle være noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Da er den nok bare ikke registrert enda, Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 jag har heller ikke peiling på punktum og komma. sikkert litt og gjøre med at jeg gått på skole i alt for mange land hehe. grammatike er ikke altid bra:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei! Kan det være farlig å kjøre med luft i kjølesystemet? Under disse forutsetningene: 1) Motoren blir varm som normalt, ikke for varm og ikke kald. 2) Temparaturen er stabil. Sliter fortsatt med mitt mystiske kjølevæskelekkasjeproblem. Da gradestokken kryper under -10 så lekker bilen som en sil... Skal på verksted for 3. gang nå, håper det er kaldt da den skal inn. Grunnen til at jeg lurer på om jeg har luft i systemet er derfor ganske naturlig fordi jeg har måttet etterfylle kjølevæske titt og ofte, og nå har jeg en morsom surkle/boblelyd når bilen går. Antar derfor at det er luft i systemet. Kan være lungebetennelse... Oppsøk lege. Jeg har medisin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Sprit? Vil det hjelpe å helle det i ekspansjonstanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Sprit? Vil det hjelpe å helle det i ekspansjonstanken? Vel, ikke bare sprit.. Trønderchampagne er nok veien å gå i dette tilfelle. Sprit med Nyco.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette var tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dette var tider Jeezes for noe "møl"... Bambee finner du faktisk når du søker i wikipedia. Norwegian bubblegum dancer...Singelen Bam Bam Bam ble gitt ut i 1998, det er det året min nest yngste datter ble født, hun blir tenåring i år... Årene går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Åhåi, passe trøtt nå. Skal på temadag i STAFO... Blir interessant det ! Høhæhææ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg