Tom K Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hva sier man til en søt blondine som sitter og ser opp på en med bedende blikk, og sier gla gle glelge glalt? Jo man sier: "Selvfølgelig skal du svelge alt!!"
noekult Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Har noen her Nokia N8? En i familien ringer mye og NetCom ringte og spurte om han ville ha telefonen til 1 kr., og han igjen spurte meg siden jeg kunne trengt en slik telefon med stor skjerm i bedriften Fikk avslag fra Mazda i dag btw., kom visst en smarting inn med lang erfaring og da var jo saken grei (grrr den erfaringa, azzå!!). Været er fint, masse støtte fra venner og ting ordner seg økonomisk etterhvert, så jeg tar det med et smil og prøver å være positiv! Har jo en fin back-up plan så nå er det bedriften for alle penga! Får jobbe med det hver dag nå sånn at lansering kan skje 1. mai
Clerion Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Nokia er nogo uansett når det er en N på den mener nå jeg. Aldri hørt om noen som er 100% fornøyd, men alikevel klamerer folk seg fast i Nokia, har gitt dem opp for lengst. Gå for SE Xperia Arc!
noekult Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Ja, den har jeg veldig lyst på. Har hatt Nokia hele livet til nå (HTC), men de siste har ikke bra operativsystem... Menneh, Arc koster vel endel? Heit telefon dog!!
Bradbury Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Skal ned på befaring i gamleleiligheten med utleier nå om en times tid. Skal se over for å få igjen depositum. Noen som vet hvor lang tid det bruker å gå før depositumet er inne på konto? Har jeg noen krav? Har ingen aning hvordan dette fungerer. Depositumet skal i utgangspunktet allerede være på konto. Din konto. Det eneste som skiller den fra en hvilken som helst konto, er at den må disponeres av to personer samtidig (deg selv og utleier). Hvis du innbetalte depositumet til utleier uten at dere opprettet konto sammen, da har du i grunn gitt fra deg en viktig kort.
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Noen som har peil på vei forholdet mellom Oslo og Trondheim? Skal kjøre strekningen til neste lørdag og tenker hvordan det blir mtp sommerdekk :/ (har ikke vinterdekk nei )
Clerion Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Veilendene på Arc er vel 4400,- Syns absolutt ikke det er ille. Min samsung kostet 6500,- om jeg skulle kjøpt den uten abbo Pixon 12 Den har absolutt ikke Android...... Android er geniaaaalt. Det er det eneste jeg savner ved Htc`n jeg hadde. Kunne virkelig tenke meg en Arc
Larsinnj Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Noen som har peil på vei forholdet mellom Oslo og Trondheim? Skal kjøre strekningen til neste lørdag og tenker hvordan det blir mtp sommerdekk :/ (har ikke vinterdekk nei ) Snødde litt her i dag, så tror ikke jeg ville satse på å over dovre på sommerdekk. Jeg bor ca 10 mil sør for trondheim.
Jordfræsar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Noen som har peil på vei forholdet mellom Oslo og Trondheim? Skal kjøre strekningen til neste lørdag og tenker hvordan det blir mtp sommerdekk :/ (har ikke vinterdekk nei ) Kjørte Trondheim - Hamar på mandagen. Ikke glatt og kan fint ligge i flyten uten problemer. Bart overalt utenom der hvor vannet renner over veibanen fra fjellet og snøhauger. Men kan jo hende det er kaldere dagen du drar så pass på skyggen Kjør over kvikne. Sparer deg 30 min på turen opp.
316 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jeg ville ikke ha kjørt over Kvikne enda med sommerdekk. Østerdalen kan være lomsk, spesielt så langt nord.
Jordfræsar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Dovre er jo ennå værre mtp høyda, så heller kvikne da du!
Clerion Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 SPESIELT over Kviknefjellet ;D Noen som vet om Nangang NS-2 er greie dekk? Passer ihvertfall lommeboka
Anbefalte innlegg