Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hva jeg har hørt er det bare for bedriftskunder. Veldig dårlig sådan. Koed + schmiedmann har jo søk for alle. Taper bare kunder i mine øyne, men er det slik GS har butikk skal de jo få det.

@knut: Undergang?

Skrevet
Haug: driver du å pløyer over byer etter damer? :D

Hehe 8) Nå er utelivet i Hamar så dødt, så da må man reise litt.

Skrevet

Er det noen som kan forklare meg hvordan enkelte personer kan finne vann med en trepinne eller lignende gjenstander?

Dama mi fikk en kleshenger av plast til å knekke i dag... Jeg skjønner ingenting, og fikk det ikke til. Jeg så at hu ikke juksa, så det må jo være noe ekte. :roll::o

Skrevet
Haha, burde jo snakke med de andre som bor der da de er sikkert like gira på og brenne ned treet? :D

Ja, ikke sant. Det hadde blitt litt av et bål!

Der den grønne bilen står er min parkeringsplass. Lurer forresten på hvorfor Finn.no har sensurert felgene på den. Skiltet er derimot nesten lesbart (begynner på CF i hvert fall). Det er ikke sensurert men bildekvaliteten gjør det vanskelig å lese. Det er forresten, som man kan se, tre trær som bidrar til å gjøre livet mitt surt...

parkeringsplass.jpg

Skrevet
Fordi de ikke har lov å bruke disse nummerene, tror jeg. Prøv på schmiedmann, tror det bare er de som får lov å bruke de. :) ?

*Det kan jo ikke være at gs ikke har lov til å bruke orginale delenummer? De skryter jo så fælt av å være hovedleverandør av bmw deler osv osv... Schmiedmann, koed, bilextra, mekonomen og meca har jo lov til å bruke disse delenummerene...

Skrevet
no bra liv i lillehammer da?

Ganske ålreit! Spesielt i tiden når studentene er der.

Skrevet

Bradbury, har du tenkt på at om bilen din ikke er 100% ren når du drar over trekket, så vil div møk feste seg på innsiden av trekket ditt...

Hver gang du drar det av/på, så får får bilen en fin spa-behandling av gammel skit.. :-o samme hvor ren bilen er..

derfor jeg er jeg skeptisk til slike trekk. ;) Sett opp et partytelt. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...