Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

horebukk.th.png

Åssen er interessen for et slik badge? Kan skaffe mange, men ønsker å sjekke interesse først. Ellers gidder jeg ikke å gjøre det. Har nettopp skaffet meg et til E30'n min! =P~

Skrevet

Jeg og Wacman vurderer en cruisetur/treff for Oslo+omegn folket med BMW, høres det interessant ut for fler? Sjekker litt respons før vi evt. lager tråd :) Kult med treff før det blir for kaldt.

Skrevet
Jeg og Wacman vurderer en cruisetur/treff for Oslo+omegn folket med BMW, høres det interessant ut for fler? Sjekker litt respons før vi evt. lager tråd :) Kult med treff før det blir for kaldt.

Hey.... Cruisetur'n, den tar dere nå til helga. Kjører fra Oslo til Skien. Og vips så er både turen og treffet i boks. :-)

Skrevet

En 12 åring stusser over forskjellen på to ord. Han spør faren: -Hva er forskjellen på "potensielt" og "realistisk"? Faren svarer: -Spør din mor om hun ville hatt sex med Røkke for 10 mill, og så spør du din søster og bror om det samme. Gutten kom tilbake og sa: -Alle svarte ja! -Der kan du se, sa faren, -potensielt sett, sitter vi på 30 mill, realistisk sett, sitter vi igjen med to horer og en homse!

:lol:

Skrevet

dagens oppsumering.. skole, elektro,kobla masse styr, sliten etter det. dro rett til pappa for og hjelpe han på taket han jobber på ( blikkenslager ) så vi vi har drevet og lagt lekter.. flydd rundt med en stor spikerpistol... greit sliten etter dagen nå da -.- men men :D

slenger med en liten morsom en jeg :D

Mora sier til guttungen; -Jeg så at du sparket til høna, så derfor blir det ikke speilegg på deg. Det samme gjorde du med grisen, så derfor intet bacon. Og du sparket også kua, så derfor ingen melk heller. Like etter kommer faren inn på kjøkkenet, samtidig som ei mus pilte over gulvet. Faren langet ut etter musa, og fikk inn et solid spark. Gutten så lurt på mora og sa; - Skal du eller jeg fortelle ham det...???

Skrevet

Hey.... Cruisetur'n, den tar dere nå til helga. Kjører fra Oslo til Skien. Og vips så er både turen og treffet i boks. :-)

Kjørt en liten tur, redd for clutchen og bremsene ass. Får ta det en annen gang! Får ikke fiksa dette før om 2-3 uker.

Skrevet
horebukk.th.png

Åssen er interessen for et slik badge? Kan skaffe mange, men ønsker å sjekke interesse først. Ellers gidder jeg ikke å gjøre det. Har nettopp skaffet meg et til E30'n min! =P~

Flere bilder? Åssen størrelse? :P

Skrevet
Du som har laget de med "trillebård" og "traktor" også? :lol:

Traktor ja, ikke trillebård :P De har ikke godkjent denne av en eller annen grunn.. De hører vel neppe på musikk og ser neppe på CSI da :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...