Jordfræsar Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Blir vel noe billig og lite...har jo alfaen anyway inntil videre..kanskje e38?nei får se...må få solgt E65 først... Er ikke no hast når du har en annen bil du kan bruke i mellom tiden Men deg i en "liten bil"? Noe som ikke stemmer her Han er gift nå, trenger ikke å vise seg no mer nå
[space] Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Nå nevnte han jo "billig og lite" og e38 i samme setning e38 er jo en liten bil i forhold til e65en
Erik89 Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Kanskje han er blitt syk? Man må alltid vise sin beste side, selv om man er gift Noen som har noen dupstep sanger de har lyst å dele? Tenker da på skikkelig cruise sanger. Andre sanger tas også godt imot, hører på det meste For spesielt interesserte: http://www.youtube.com/watch?v=Gdq6F3GS ... re=related
e34_driver Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Mulig dette er feil sted å spørre, men har en 525ix som jeg trenger litt pene sommerfelger til, men er vanskelig å finne pga det er vel ET47 foran og ET50 bak hvis jeg ikke tar feil, bilen er original og ikke senket så mulig det går med et noe lavere ET. Noen som har anelse om hva som passer og eventuelt har noen til salgs?
316 Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Vært i Sverige og kjøpt over 2 kg med elgkjøttdeig og 2 kg kyllingbrøst, så nå blir det mye gøtt framover jaaa! Og en Braastad XO !
wicky124 Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 hmm...ja må få meg mindre bil... og ja e38, eldre a8 quattro og s-klasse er fine kandidater... må jo vise meg frem litt selv om jeg er gift
Skilbert Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Mulig dette er feil sted å spørre, men har en 525ix som jeg trenger litt pene sommerfelger til, men er vanskelig å finne pga det er vel ET47 foran og ET50 bak hvis jeg ikke tar feil, bilen er original og ikke senket så mulig det går med et noe lavere ET. Noen som har anelse om hva som passer og eventuelt har noen til salgs? Du kan ta en titt her, og se om du finner noen som har samme bil Finner sikkert noen tips der!
Jordfræsar Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Ja da har jeg bestilt fri bruk av telefon og alt det som hører med, ut året for 239,- hos NetCom Nå er det bare å vente på ny iPhone
e34_driver Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Du kan ta en titt her, og se om du finner noen som har samme bil Finner sikkert noen tips der! Tusen takk fikk ikke den linken til hjulspesifikasjoner til å fungere, sikkert pc`en min som hangler men skal prøve igjen senere. Fant ut nå Tydeligvis litt vel "spesielle" biler disse ix`ene, leitet etter felger i en god stund. Hvertfall godt sola har vært fremme i dag
spaix Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Du kan ta en titt her, og se om du finner noen som har samme bil Finner sikkert noen tips der! Tusen takk fikk ikke den linken til hjulspesifikasjoner til å fungere, sikkert pc`en min som hangler men skal prøve igjen senere. Fant ut nå Tydeligvis litt vel "spesielle" biler disse ix`ene, leitet etter felger i en god stund. Hvertfall godt sola har vært fremme i dag hehe hadde du spurt for ca 1 mnd siden, en kompis av meg solgte noen kule kant felger til ix
bcRichard Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Kjøpte dette settet idag, har vært på leting etter det lenge også kom jeg helt tilfeldig over det på BILTEMA! Perfekt for dere som skrur mye på m43/m50/m52/m60!
Kjexx Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Kjøpte dette settet idag, har vært på leting etter det lenge også kom jeg helt tilfeldig over det på BILTEMA! Perfekt for dere som skrur mye på m43/m50/m52/m60! Hvordan i fela er det det fungerer? Bytter toppakning på min m50 nå...
bcRichard Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 På M50 kan du låse av kammene på de firkantete profilene i bakkant, låve av veiva med en tapp/dorr, å låse av strammeren. Er også deler til m43/m52 og m60 der!
bcRichard Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 kostet 1499,- Er litt i overkant dyrt mener jeg da.
Anbefalte innlegg