Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir vel noe billig og lite...har jo alfaen anyway inntil videre..kanskje e38?nei får se...må få solgt E65 først...

Er ikke no hast når du har en annen bil du kan bruke i mellom tiden ;)

Men deg i en "liten bil"? Noe som ikke stemmer her :P

Han er gift nå, trenger ikke å vise seg no mer nå :roll:

Skrevet

Mulig dette er feil sted å spørre, men har en 525ix som jeg trenger litt pene sommerfelger til, men er vanskelig å finne pga det er vel ET47 foran og ET50 bak hvis jeg ikke tar feil, bilen er original og ikke senket så mulig det går med et noe lavere ET. Noen som har anelse om hva som passer og eventuelt har noen til salgs? :-)

Skrevet

Vært i Sverige og kjøpt over 2 kg med elgkjøttdeig og 2 kg kyllingbrøst, så nå blir det mye gøtt framover jaaa! Og en Braastad XO :)!

Skrevet
Mulig dette er feil sted å spørre, men har en 525ix som jeg trenger litt pene sommerfelger til, men er vanskelig å finne pga det er vel ET47 foran og ET50 bak hvis jeg ikke tar feil, bilen er original og ikke senket så mulig det går med et noe lavere ET. Noen som har anelse om hva som passer og eventuelt har noen til salgs? :-)

Du kan ta en titt her, og se om du finner noen som har samme bil :) Finner sikkert noen tips der!

Skrevet

Du kan ta en titt her, og se om du finner noen som har samme bil :) Finner sikkert noen tips der!

Tusen takk :-) fikk ikke den linken til hjulspesifikasjoner til å fungere, sikkert pc`en min som hangler :-k men skal prøve igjen senere. Fant ut nå :oops:

Tydeligvis litt vel "spesielle" biler disse ix`ene, leitet etter felger i en god stund.

Hvertfall godt sola har vært fremme i dag :lol:

Skrevet

Tusen takk :-) fikk ikke den linken til hjulspesifikasjoner til å fungere, sikkert pc`en min som hangler :-k men skal prøve igjen senere. Fant ut nå :oops:

Tydeligvis litt vel "spesielle" biler disse ix`ene, leitet etter felger i en god stund.

Hvertfall godt sola har vært fremme i dag :lol:

hehe hadde du spurt for ca 1 mnd siden, en kompis av meg solgte noen kule kant felger til ix

Skrevet

Kjøpte dette settet idag, har vært på leting etter det lenge også kom jeg helt tilfeldig over det på BILTEMA! :D

Perfekt for dere som skrur mye på m43/m50/m52/m60!

w0xrf6lqv8mt9d7gqoy1.jpg

Skrevet
Kjøpte dette settet idag, har vært på leting etter det lenge også kom jeg helt tilfeldig over det på BILTEMA! :D

Perfekt for dere som skrur mye på m43/m50/m52/m60!

w0xrf6lqv8mt9d7gqoy1.jpg

Hvordan i fela er det det fungerer? Bytter toppakning på min m50 nå...

Skrevet

På M50 kan du låse av kammene på de firkantete profilene i bakkant, låve av veiva med en tapp/dorr, å låse av strammeren. Er også deler til m43/m52 og m60 der!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...