Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags deler trenger jeg?

Skjønner selvfølgelig at jeg trenger del 1, men hvor mange trenger jeg av del 8 og 9?

Det ser ut som det er 3 forskjellige størrelser på hullene. Jeg vil anta det største er del 8, men videre?

13325.gif

20111124135121.jpg

Ja, vet at framskjermen ikke sitter 100 % riktig. Den har vært bulket og har akkurat blitt rettet.

Skrevet

Kun 1 stk 8 og 1 stk 9? Del 1 skjønte jeg faktisk... ;)! Men det er jo 3 hull der. Er det en pigg/pinne/styrepinne på lista?

Skrevet
Jaha, da var bilen møkkete etter en kjøretur på knapt en mil! Er så glad i folk som kjører med piggdekk akkurat nå :evil:

(Til dere piggdekk entusiaster! Jeg vil ikke starte en ny diskusjon her nå, måtte bare blåse ut litt! Vennligst overse mitt innlegg)

Hoho, sier du som slipper ut giftstoffer konstant med dieseldunderet ditt! :twisted::roll:

Skrevet
Kun 1 stk 8 og 1 stk 9? Del 1 skjønte jeg faktisk... ;)! Men det er jo 3 hull der. Er det en pigg/pinne/styrepinne på lista?

Markus? :mrgreen: Må vel være noen som vet det? Fatter'n hivde lista etter han rygga på bilen...

Men er det noen som vet det? Hadde vært hyggelig om folk hadde gitt et pip i fra seg, i såfall!

Skrevet

Hoho, sier du som slipper ut giftstoffer konstant med dieseldunderet ditt! :twisted::roll:

Det min bil slipper ut setter seg ikke på andres biler! Dessuten så gjelder dette NOX og siden jeg ikke kjører i storbyer så plager ikke mine NOX utslipp noen! Når det kommer til CO2 så slipper din ut 185 g/km mens min slipper ut 153 g/km, så på utslipp er vi like gode begge to i såfall!

Jeg kunne forøvrig ikke brydd meg mindre om hva bilen slipper ut av Co2! Miljøvennlighet er ikke min greie! Men NOX utslipp som KAN være til plage for andre er dumt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...