Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoho, dette blir bra!

[ Bilde ]

Kan noen anbefale effektivt rensemiddel for fastbrent bremsestøv osv.? Og hvordan bli kvitt lettere korrosjon på aluminium?

[ Bilde ]

MG B ?

Skrevet
Blander dere ut iron x eller tar det på rent? :) Foam canon kanskje?

Dette lurer jeg også på... Fikk det i posten her om dagen, og skal prøve det på felgene mine for å få dem rene! :wink:

Skrevet

Skal ikke legges med skumkanon nei, Markus..!!!

Bare å spraye på det, Mads..:) Bare ikke la det virke så lenge at det tørker :)

Skrevet

Så det kan være lurt å ta det over på ei flaske ja? Kom jo på sånn slapp pose! :wink:

Skrevet

Så det kan være lurt å ta det over på ei flaske ja? Kom jo på sånn slapp pose! :wink:

Er vel egentlig refill pose til flaskene det, så ja. Over på sprut. :)

Skrevet

Noen som har sett noe liknende før eller? Aldri har jeg det iallefall! Vet ikke om jeg skal le, grine eller synes det er fett. Driver å tygger litt på det. :lol:

6122671918_bc643219a5.jpg

4583306739_4b4f56a27b.jpg

BMWTlk1614.jpg

luchjenbroers_09.jpg

29586460004_large.jpg

Skrevet
Blander dere ut iron x eller tar det på rent? :) Foam canon kanskje?

Dette lurer jeg også på... Fikk det i posten her om dagen, og skal prøve det på felgene mine for å få dem rene! :wink:

ikke få det på chrom! :)

Skrevet
Er det egentlig lov å si "squirte" Jørgen? :lol:

Hvorfor skulle ikke det være lov?? Folk er jo så internasjonale for tiden at! Dessuten har jeg lov til å si hva jeg vil.. Er bare god på å la være. Men her kom en liten glipp kanskje, for enkelte :lol:

Fikk foresten nesten opplevd squirting fra min egen munn nå, da jeg leste prisoverslaget på div elektroarbeid i huset, inkl nytt sikringsskap, inntakssikringer, 3-fase, ny jordingskabel etc.. Så på godt norsk: Jeg SPYR

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...