Markus E30 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Blander dere ut iron x eller tar det på rent? Foam canon kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hoho, dette blir bra![ Bilde ] Kan noen anbefale effektivt rensemiddel for fastbrent bremsestøv osv.? Og hvordan bli kvitt lettere korrosjon på aluminium? [ Bilde ] MG B ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Blander dere ut iron x eller tar det på rent? Foam canon kanskje? Dette lurer jeg også på... Fikk det i posten her om dagen, og skal prøve det på felgene mine for å få dem rene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Skal ikke legges med skumkanon nei, Markus..!!! Bare å spraye på det, Mads.. Bare ikke la det virke så lenge at det tørker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 MG B ? Korrekt! 1976 MGB GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Skal ikke legges med skumkanon nei, Markus..!!! Bare å spraye på det, Mads.. Bare ikke la det virke så lenge at det tørker Så det kan være lurt å ta det over på ei flaske ja? Kom jo på sånn slapp pose! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Skal ikke legges med skumkanon nei, Markus..!!! Bare å spraye på det, Mads.. Bare ikke la det virke så lenge at det tørker Så det kan være lurt å ta det over på ei flaske ja? Kom jo på sånn slapp pose! Er vel egentlig refill pose til flaskene det, så ja. Over på sprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Ja, kjøp en squirteflaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Er det egentlig lov å si "squirte" Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Noen som har sett noe liknende før eller? Aldri har jeg det iallefall! Vet ikke om jeg skal le, grine eller synes det er fett. Driver å tygger litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Blander dere ut iron x eller tar det på rent? Foam canon kanskje? Dette lurer jeg også på... Fikk det i posten her om dagen, og skal prøve det på felgene mine for å få dem rene! ikke få det på chrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Er det egentlig lov å si "squirte" Jørgen? Hvorfor skulle ikke det være lov?? Folk er jo så internasjonale for tiden at! Dessuten har jeg lov til å si hva jeg vil.. Er bare god på å la være. Men her kom en liten glipp kanskje, for enkelte Fikk foresten nesten opplevd squirting fra min egen munn nå, da jeg leste prisoverslaget på div elektroarbeid i huset, inkl nytt sikringsskap, inntakssikringer, 3-fase, ny jordingskabel etc.. Så på godt norsk: Jeg SPYR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Ja, kjøp en squirteflaske Kom på en flaske min Sto kan blandes ut med vann eller i skumkanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Om det er meget skitten så er det nok like greit å spraye rett på uten blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Noen som har sett noe liknende før eller? Aldri har jeg det iallefall! Vet ikke om jeg skal le, grine eller synes det er fett. Driver å tygger litt på det. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Horrible! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg