Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

T-Rex 450 er en fantastisk sak! Har fått prøve en kollega sitt både med og uten flybar-less rotorhode! Relativt små helikoptre har blitt helt vannvittig stabile i forhold til hvordan det var! Med AirWolf Canopy er det jo komplett :D

Skrevet

Mange av dere har sikkert sett dette helt sinnsyke radiostyrte flyet allerede, men hvis dere ikke har det, sjekk det ut - det er det tøffeste jeg har sett av radiostyrt leketøy noen gang!

Helt latterlig tøft!!

Ganske gromt, men når går det fra å være et modellfly til og bli en drone? :P

Skrevet

Er helt rått hvordan ting har blitt med flybarless rotorhode! Den responsen man ser på de filmene der, kunne man bare drømme om for 15 år siden [-o<

Skrevet

Noe jeg må passe godt på når jeg skal godkjenne senkefjørene i vognkortet? Har firehjulskontroll på den

Skrevet

Noe jeg må passe godt på når jeg skal godkjenne senkefjørene i vognkortet? Har firehjulskontroll på den

Med TÜV-papirer, godkjente felger, alminnelige klær og høflig oppførsel går det nok greit. Har hørt om noen som krever papirer på lysjustering også. 

Skrevet

Med TÜV-papirer, godkjente felger, alminnelige klær og høflig oppførsel går det nok greit. Har hørt om noen som krever papirer på lysjustering også. 

Da kan det nok gå bra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...