Dirty Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Den svarte der. Er det skilt på den? Ser tøff ut. Ja det er skilt på den godkjent med turbo bur senk osv
asv Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Kjære Fredrik. Jeg er 20 år og ser på meg selv som en person som har vettet i behold. Jeg forstår fint at vi alle er forskjellige, og at det i seg selv kan gjøre det til tider vanskelig å "leve sammen" her på forumet. Personangrep er jeg i all hovedsak sterkt imot, og synes at kjære Politimester Bastians lille regle burde være en leveregel for alle. Ikke Janteloven som mer enn ofte nok trer i kraft her inne. LIKEVEL vil jeg utrykke min frustrasjon overfor deg og dine bedrifter. For det første: ikke tiltal personer her inne som om at de skulle være en 3-åring som ikke vet forskjellen på opp og ned (uansett hvor mye de måtte fortjene det). Her synes jeg du tidvis viser tendenser til dobbeltmoral. Du har tidvis en nedelatende holdning, noe som jeg tror har mye skylden for at det nå finnes flere medlemmer på forumet som ikke har veldig store tanker om deg. "Practice what you preach" er et fint budskap. Det å si til et annet medlem her på forumet at du har kunnskap om bil, og det andre medlemmet ikke, det er ikke god skikk (uansett hvor mye sannhet som måtte ligge i det). Ellers så viser du frustrasjon over at flere medlemmer opp igjennom tiden har kritisert deg for mye porsche-relaterte innlegg. Siden dette er tulletråden så er det for min del greit, og burde være det for alle. Likevel så har veldig få av oss interesse av å vite på tusendels sekund nøyaktighet hvor fort en spesifik modell gjør alt mulig, og hva enn annet du måtte finne. Om vi skulle ha slike spørsmål så kommer vi sikkert til å spørre, eller så kan vi lete det opp selv. Og som et tredje og avsluttende poeng: Nå vet jeg ikke om du har den gaven som fotografisk hukommelse er, eller om du bare er fryktelig flink til å huske mange tall, eller om du bare er flink til å kopiere og lime inn. Du har fått mer enn en kommentar angående sistnevnte opp igjennom tiden har jeg lagt meg på minne, og slik det fremstår så vil jeg støtte desse kommentarene. Wikipedia kan vi lese selv. Når du skriver verdier på tilfeldig diskuterte bilmodeller med desimaler, da fremstår du bare som en besservisser som henter sin viten fra Wikipedia eller andre lignende kilder. Jeg mener det ikke vondt, men mer som konstruktiv kritikk. Du er på alle måter en fast skikkelse og en ressurs her på forumet, og jeg tror ikke det er noen her som faktisk har så fryktelig negative følelser for deg sånn generelt. Den tidvise framtredenen din kan likevel frembringe feil følelser hos folk som igjen vil resultere i sinte innlegg rettet mot deg. Dette er på ingen måte ment som et hatfullt personangrep, men som litt konstruktiv kritikk skrevet så objektivt som jeg får til. Dette fordi jeg også vet at kritikken du i fortiden har mottatt stort sett har vert alt annet enn konstruktiv. Takk for meg.
Skjervik Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Hvis Åse kan telle til 3, Og Ole kan telle til 7. Hvor dumme venner har du egentlig?
Kjexx Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Å dæven, den var fet . Har det vært vanskelig å fåt godkjent det? Hvordan er det med forsikring?
Markus E30 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Hvis Åse kan telle til 3, Og Ole kan telle til 7. Hvor dumme venner har du egentlig?
Torek Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Du kommer altså her og forteller meg hva som aksepteres eller ei blant mine venner? Jeg lurer jammen på hvem som er bråkjekk her, jeg.. Selvfølgelig hadde jeg ikke gjort slik mot noen jeg ikke kjente, men når du vet at han/hun som blir utsatt for dette tar det med et smil(om ikke akkurat der og da, så iallefall etter en liten stund) så ser jeg ingen problemer med å gjøre dette. Jeg digger denne humoren, og jeg vet at flertallet holder med meg akkurat når det gjelder det. Hvordan kan du vite at hun som brukte hårføneren tok stuntet med et smil? Det kan jo like gjerne være at forholdet tok slutt den samme dagen. Som Fish var inne på er det forskjell på fiksjon og virkelighet. Det man ser på TV eller internettet egner seg ikke alltid i virkeligheten. Såvidt jeg forstår på debatter og diskusjoner i media er akkurat dette fenomnet i ferd med å bli et stort problem. Alt for mange mangler sosiale antenner og naturlige sperrer for hva man kan tillate seg vis a vis andre mennesker. Jeg synes at hårfønerstuntet er i denne kategorien. Morbid og ondsindet oppførsel. Jeg nevnte aldri noe om at den jenta der tok det med et smil, gjorde jeg? Det stemmer. Jeg snakket om MINE venner. Les før du skriver. Du er utrolig trangsynt og hårsår til å være såpass gammel. Du vil tydeligvis ikke forstå denne humoren, så da er det jo håpløst å diskutere med deg. "Morbid og ondsinnet oppførsel"?? Nå var du faktisk litt morsom, hehe..
Kjexx Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Kjære Fredrik. Jeg er 20 år og ser på meg selv som en person som har vettet i behold. Jeg forstår fint at vi alle er forskjellige, og at det i seg selv kan gjøre det til tider vanskelig å "leve sammen" her på forumet. Personangrep er jeg i all hovedsak sterkt imot, og synes at kjære Politimester Bastians lille regle burde være en leveregel for alle. Ikke Janteloven som mer enn ofte nok trer i kraft her inne.LIKEVEL vil jeg utrykke min frustrasjon overfor deg og dine bedrifter. For det første: ikke tiltal personer her inne som om at de skulle være en 3-åring som ikke vet forskjellen på opp og ned (uansett hvor mye de måtte fortjene det). Her synes jeg du tidvis viser tendenser til dobbeltmoral. Du har tidvis en nedelatende holdning, noe som jeg tror har mye skylden for at det nå finnes flere medlemmer på forumet som ikke har veldig store tanker om deg. "Practice what you preach" er et fint budskap. Det å si til et annet medlem her på forumet at du har kunnskap om bil, og det andre medlemmet ikke, det er ikke god skikk (uansett hvor mye sannhet som måtte ligge i det). Ellers så viser du frustrasjon over at flere medlemmer opp igjennom tiden har kritisert deg for mye porsche-relaterte innlegg. Siden dette er tulletråden så er det for min del greit, og burde være det for alle. Likevel så har veldig få av oss interesse av å vite på tusendels sekund nøyaktighet hvor fort en spesifik modell gjør alt mulig, og hva enn annet du måtte finne. Om vi skulle ha slike spørsmål så kommer vi sikkert til å spørre, eller så kan vi lete det opp selv. Og som et tredje og avsluttende poeng: Nå vet jeg ikke om du har den gaven som fotografisk hukommelse er, eller om du bare er fryktelig flink til å huske mange tall, eller om du bare er flink til å kopiere og lime inn. Du har fått mer enn en kommentar angående sistnevnte opp igjennom tiden har jeg lagt meg på minne, og slik det fremstår så vil jeg støtte desse kommentarene. Wikipedia kan vi lese selv. Når du skriver verdier på tilfeldig diskuterte bilmodeller med desimaler, da fremstår du bare som en besservisser som henter sin viten fra Wikipedia eller andre lignende kilder. Jeg mener det ikke vondt, men mer som konstruktiv kritikk. Du er på alle måter en fast skikkelse og en ressurs her på forumet, og jeg tror ikke det er noen her som faktisk har så fryktelig negative følelser for deg sånn generelt. Den tidvise framtredenen din kan likevel frembringe feil følelser hos folk som igjen vil resultere i sinte innlegg rettet mot deg. Dette er på ingen måte ment som et hatfullt personangrep, men som litt konstruktiv kritikk skrevet så objektivt som jeg får til. Dette fordi jeg også vet at kritikken du i fortiden har mottatt stort sett har vert alt annet enn konstruktiv. Takk for meg. Du kunne ikke ha skrevet det bedre. Takk for ett oppegående fint innlegg! Det er det jeg også mener Fredrik, har ikke noe i mot deg. Det bare kan bli litt mye besservisser prat, og om noen kommenterer det blir du tverr. Ta lærdom av det folk sier til deg, selv om du er voksen og har sterke meninger..
Dirty Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Å dæven, den var fet . Har det vært vanskelig å fåt godkjent det? Hvordan er det med forsikring? kjøpte den ferdig godkjent, men mye slurv Har sikkert gått over 200 time bare i div fiks skal rive helebilen i vinter når arbeidslysten er tilbake. forsikringen snakker vi ikke om men nå får dere diskutere litt, sånn at jeg har noe å lese til kaffen, når jeg sitter på kontoret kl 06.00 i morgen
Kjexx Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Haha, Mye måtte du ut med på den da? Har lenge lurt på om jeg skal prøve å finne noe som allerede er godkjent for å slippe diskutering i timesvis og søknader i haugevis for å få den godkjent. Kjører med ansvar forsikring da med andre ord. Hehe
Dirty Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Haha, Mye måtte du ut med på den da? Har lenge lurt på om jeg skal prøve å finne noe som allerede er godkjent for å slippe diskutering i timesvis og søknader i haugevis for å få den godkjent. Kjører med ansvar forsikring da med andre ord. Hehe Nei de koster jo fort litt kroner delkasko men er svindyrt
Ostnes Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Eh, hva er hårfønergreia? Og er det noen her som røyker?
Kjexx Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Eh, hva er hårfønergreia? Og er det noen her som røyker? En av de er hårføner greia.
Anbefalte innlegg