knut_olestad Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Minner om biltemakapsler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Nei direkte pen var den ei. F10 fortjener noe penere ja Mulig felgen ble avgjort under Oktoberfestivalen. Ryktene sier at sjefsdesigneren tapte en kasse med Bitburger og sette felgen i produksjon! Mmm Bitburger er godt øl Får man handlet det i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ankom Gardermoen 5 minutter før bagasjeleveringen stengte i dag... Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Lucky Jobb i morra, gidder ikke sitte hjemme sjuk lenger. Mest sansynlig influensa. Får bare væra ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ble ganske stressa ja, måtte vente på toget 1 og en halv time på Hamar pga signalfeil. Håper det går glattere når jeg skal til syden, ellers klikker jeg. Bestilt tax free varer nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja du må for all del ikke smitte de andre ansatte Clerion! Mye bedre at alle tar seg fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Sitter å zapper litt og ramlet innom tv-programmet "Svinesund - handel i grenseland". Er ei tripper som er på tur til Sverige. Hu ligger da i ca 100 km/t, prater og styrer med 2 mobiltelefoner og sminker seg samtidig!! Lite trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Snart VM og greier så, passer vel bra det ;D Rigge Tv og RiksTvboks på jobben i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 er det den kompressormata? Er ikke sikker. Tror kansje det kan være spinat. Funka for Skipper'n hvertfall.Sorry for dårlig svar, gikk bare en faen gjennom meg. This is one of the coolest BMW 3.0 CSI in the world . Engine has a blower ,making this car go 11,6sec in 402m Bosses BMW är en CSi 3.0 E9 -72:a Motorn är på 3.6 liter, M5 block, vevaxel från M30 12ventils M30 topp Autorotor 2.4liters skruvkompressor ca 1.6bar i ladd ProSpark sprut/tändning Körs på E85 Viper T56 6pet låda Sellholm svikstålsaxlar Movie from Youtube: Flere bilder av skjønnheten.. http://www.pbase.com/quad/csi Nomnomnom! Nydelig bil, og herlig motor Hmm, 25 dager igjen i Nice. Er litt artig å se at folk går rundt her i vinterjakker, som vi kan gå med i Norge nå, mens jeg går i t-skjorte Er jo snakk om 8-15 grader, sommervær for oss nordmenn det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Sykeste Friele kaffereklamen på Tv2 nå.... "Jakten på den perfekte kaffe" Begge foreldrene blir drept av lynet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Nå er det ny sesong av Big Brother OG Paradise Hotel på gang. Rølpesesongen starter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Mmmm Norges fremtid på TV! Håper de er like smarte som deltagerne i fjor. De var så intelligente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 hissigste e30 jeg har sett !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 hissigste e30 jeg har sett !! Jeg skvatt nesten i starten der Syke saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 hissigste e30 jeg har sett !! Jeg skvatt nesten i starten der Syke saker! ja pc høyttalera skurra endel i starten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg