Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper de fleste ville heller hatt bilen enn dama :P

Hu var ganske grusom..

Fish, tror ikke det blir like lett å spotte deg når du kjører rundt i en ener..med mindre du finner på no sprell med den da :D

Skrevet
[*bilde*

Mulig jeg begynner bli gammel, men jeg vil heller ha bilen enn dama.. #-o

Muligens, men i vår alder vet vi at sånne damer er mere opptatt av at håret ikke skal rotes til i senga enn i deg... Sånt lærer men kun av erfaring..

Skrevet
Håper de fleste ville heller hatt bilen enn dama :P

Hu var ganske grusom..

Fish, tror ikke det blir like lett å spotte deg når du kjører rundt i en ener..med mindre du finner på no sprell med den da :D

Hehe... Vel, litt soting, ett sett med ûbercoole felger og litt carbon burde vel hjelpe på... Ikke minst at jeg vel er den eldste i Grenland som "råner"... Hahaha...

Skrevet

Det er med biler som med kvinner. De må ha store frontlykter, godt understell og være enkle å komme seg inn i :-)

Skrevet

‎"sykaflesk" må vi ha, sa ho.... hmmmm, var det sikaflex eller syltaflesk ho mente..?

Skrevet

Bittelitt full, kjære fisken vår? :)

Vet ikke jeg. Hadde tatt one night med den bimboen (må jo teste om airbagene duger), men oppgitt feil navn, telefon, adresse og kanskje snakket engelsk - vil ikke ha noe med slike damer å gjøre i ettertid :P

Skrevet

:lol: Kan kanskje virke sånn ja :D:applause:

Ikke full, bare fiiin... :-) Neida, bare tok ett par kjappe copy/paste fra FB til bimmers.no :-)

Skrevet

Vet ikke jeg. Hadde tatt one night med den bimboen (må jo teste om airbagene duger), men oppgitt feil navn, telefon, adresse og kanskje snakket engelsk - vil ikke ha noe med slike damer å gjøre i ettertid :P

Hei jeg heter Jørgen :lol:

Skrevet

Hei jeg heter Jørgen :lol:

hahahahahahahha

så får du nok enda et avisoppslag om noen år!!!!!!!

Skrevet
Det er med biler som med kvinner. De må ha store frontlykter, godt understell og være enkle å komme seg inn i :-)

da passer jo silikontøsen fra bigbrother ganske godt til beskrivelsen da... :mrgreen: Lurer på om de er fylt med en eller tokomponents-silikon... Sikaflex 11fc?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...