knut_olestad Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 [ Mulig jeg begynner bli gammel, men jeg vil heller ha bilen enn dama..
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Med de plastpuppene der,ville jeg også heller hatt den gamle rekorden med skamsenk
Erik89 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Håper de fleste ville heller hatt bilen enn dama Hu var ganske grusom.. Fish, tror ikke det blir like lett å spotte deg når du kjører rundt i en ener..med mindre du finner på no sprell med den da
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 [ Mulig jeg begynner bli gammel, men jeg vil heller ha bilen enn dama.. Muligens, men i vår alder vet vi at sånne damer er mere opptatt av at håret ikke skal rotes til i senga enn i deg... Sånt lærer men kun av erfaring..
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Håper de fleste ville heller hatt bilen enn dama Hu var ganske grusom.. Fish, tror ikke det blir like lett å spotte deg når du kjører rundt i en ener..med mindre du finner på no sprell med den da Hehe... Vel, litt soting, ett sett med ûbercoole felger og litt carbon burde vel hjelpe på... Ikke minst at jeg vel er den eldste i Grenland som "råner"... Hahaha...
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Det er med biler som med kvinner. De må ha store frontlykter, godt understell og være enkle å komme seg inn i
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 "sykaflesk" må vi ha, sa ho.... hmmmm, var det sikaflex eller syltaflesk ho mente..?
noekult Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Bittelitt full, kjære fisken vår? Vet ikke jeg. Hadde tatt one night med den bimboen (må jo teste om airbagene duger), men oppgitt feil navn, telefon, adresse og kanskje snakket engelsk - vil ikke ha noe med slike damer å gjøre i ettertid
-Erik- Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Bittelitt full, kjære fisken vår? Kan kanskje virke sånn ja
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Bittelitt full, kjære fisken vår? Kan kanskje virke sånn ja Ikke full, bare fiiin... Neida, bare tok ett par kjappe copy/paste fra FB til bimmers.no
knut_olestad Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Bittelitt full, kjære fisken vår? Vet ikke jeg. Hadde tatt one night med den bimboen (må jo teste om airbagene duger), men oppgitt feil navn, telefon, adresse og kanskje snakket engelsk - vil ikke ha noe med slike damer å gjøre i ettertid Hei jeg heter Jørgen
hermanoo90 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Bittelitt full, kjære fisken vår? Vet ikke jeg. Hadde tatt one night med den bimboen (må jo teste om airbagene duger), men oppgitt feil navn, telefon, adresse og kanskje snakket engelsk - vil ikke ha noe med slike damer å gjøre i ettertid Hei jeg heter Jørgen hahahahahahahha så får du nok enda et avisoppslag om noen år!!!!!!!
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hmm.. Blir faen meg "mobbet" på babybmw.net også...
joachim sørlie Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Den rekorden er grom, skikkelig lav! Morsomme er jo at hun bruker sen til og kjøre på isen med, kan og kjøre og vett..
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Det er med biler som med kvinner. De må ha store frontlykter, godt understell og være enkle å komme seg inn i da passer jo silikontøsen fra bigbrother ganske godt til beskrivelsen da... Lurer på om de er fylt med en eller tokomponents-silikon... Sikaflex 11fc?
Anbefalte innlegg