noekult Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Bittelitt full, kjære fisken vår? Vet ikke jeg. Hadde tatt one night med den bimboen (må jo teste om airbagene duger), men oppgitt feil navn, telefon, adresse og kanskje snakket engelsk - vil ikke ha noe med slike damer å gjøre i ettertid Hei jeg heter Jørgen Hehehehe... Lo jævla mye av kommentarfeltet på dagbladet.no angående han Jørgen i sted... LMAO... Jeg SKAL faen meg presentere meg som Jørgen for alle tvilsomme jenter fra nå av, lover Hmm.. Blir faen meg "mobbet" på babybmw.net også... Hvilket forum er det der? De gutta fikk seg sikkert en latter nå!
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 babybmw.net er ett engelsk forum for 1'er eiere. Har kjøpt en E87 118d serru..
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Jøss,1'er med navi -det er ganske sjeldent. Ikke bli sinna nå,fish,men jeg må fremdeles si at interiøret i de litt eldre og/eller billigere 1-seriene er rimelig horribelt...
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Jøss,1'er med navi -det er ganske sjeldent.Ikke bli sinna nå,fish,men jeg må fremdeles si at interiøret i de litt eldre og/eller billigere 1-seriene er rimelig horribelt... Nå må du faen meg skjerpe deg, du har en "stjerne" mindre enn meg så slike uttalelser er frabedt... lol.. Joda, 1'er uten I-Drive, navi etc er så kjedelig. Vurderte flere 1'ere men utstyrspakken innvendig gav utfallet for valget. Droppet m-tech eksteriøret til fordel for innvendig komfort...
noekult Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Trodde babybmw var kødd jeg Så var det faen meg et forum... Liker rattet i bilen din
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Grunnen til at jeg nevnte det,var bl.a. en lånebil jeg hadde en stund,en 116i uten alt,den hadde plast-dørtrekk,det tynne rattet uten knapper og generelt billig-følelsen over alt. Syns BMW'er skal ha litt premium-feel over seg jeg da,noe billige 1'ere og gamle X3 mangler fullstendig. Sorry for å uttale meg med en stjerne mindre,fish,Tuborg har gjort meg modig i kveld.
joachim sørlie Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Har virkelig ikke hatt dagen i dag, starta med at jeg våkna 4 min før skolebussen gikk, rakk den heldigvis.. I det vi skal ut kg gymme høljer det ned hele gym timen, og i det vi skal dra slutter det og regne.. Blæ! Drar hjem og ser på bil, finner to stykker jeg virkelig hadde lyst på, e34 såklart, en 540 som da selvfølgelig ble solgt i går, ellers hadde jeg dratt i Morra og kjøpt.. Finner en ny, 520 med litt snacks, joda, den var på vei til Valdres.. Mulig og ha uflaks.. :/
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Trodde babybmw var kødd jeg Så var det faen meg et forum...Liker rattet i bilen din Haha.. Joda, er ett "oppegående forum"... Rattet som vi har er grisedigg. Multifunksjons"sports"ratt i skinn med sånne "kuler" ti på to, mere kan en ikke forlange. Når en i tillegg har sportsseter så blir det liksom prikken over "i'en", er sånn luftjustering på setene foran.
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 joachim; Tja,du kunne vært rundt 50,småfeit,skallet og uføretrygdet.. Da hadde du surfet nettet til naboen på en ti år gammel laptop etter billige bussbilletter.
fish Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Grunnen til at jeg nevnte det,var bl.a. en lånebil jeg hadde en stund,en 116i uten alt,den hadde plast-dørtrekk,det tynne rattet uten knapper og generelt billig-følelsen over alt. Syns BMW'er skal ha litt premium-feel over seg jeg da,noe billige 1'ere og gamle X3 mangler fullstendig.Sorry for å uttale meg med en stjerne mindre,fish,Tuborg har gjort meg modig i kveld. Blir spennende med den nye 1-serien, om dem greier å løfte "kvalitetsfølelsen" på grunnmodellene...
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hei jeg heter Jørgen GJør du vel ikke...
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Tror de har satset på det ja,særlig når f.eks. hyundai nå leveres med standardutstyr du betaler en arm og et bein for i en BMW. De kommer ikke til å overleve på kjøreglede om ikke de begynner å tilpasse bilene for f.eks smart-telefoner,usb som standard,lavere pris på navi,etc. Det er sånt mange vil ha nå om dagen og vanskelig å forsvare at en BMW 316d til 380.000,- må spekkes opp med drøye 60.000,- for å matche utstyrsnivået i en koreaner eller japsebil til halve prisen.
knut_olestad Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hei jeg heter Jørgen GJør du vel ikke...
fish Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Nei, nå er det natta... Jobb kl 10.00 Hater jobb på en lørdag, men får vel se om en ikke greier å pakke inn noe privat så blir ikke dagen så kjedelig..
Anbefalte innlegg