oddis Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Jeg kjøpte noen felger hos en skikkelig kakse 15 minutter syd for Malmø i dag. Den luksusvillaen, og utenfor stod en svart 2009 E90 M3 og en 2009 Cayenne. For oss stakkars nordmenn blir dette nesten overdose...Forøvrig 20 grader, sol og blå himmel i Skåne. Med en gang jeg krysset Svinesund kom regnværet...Skjer merkelig ofte - oftest pent vær i Sverige, og når jeg ankommer østfold ligger mørke skyer og venter. Trenger ikke være rik nordmann for å få råd til villa og to råe biler i Sverige...
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Stuk? Ja, det er kjedelig på kveldsvakter..
knut_olestad Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 da var endelig filmen lasta opp på youtube: Unge Herr Olestad kjører bil
Wacman Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Ser ut som en fin kjøretur det der,Knut. Hvorfor en gammel golf og ikke gromsleden?
knut_olestad Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Fordi gromsleden ble solgt for noen dager siden
Wacman Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Solgte du E28'en din? oida. Hva blir erstatterbilen da?
knut_olestad Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 inntil videre ingen, kjøre golf til jeg får fiksa jettan, så blir det egentlig bare å få unna gjeld og dritt før man finner nye "nytt" gammelt
joachim sørlie Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Og etter et godt og trofast år med iphoen ville den absolutt knuse seg når den datt i bakken på noen ruglesteiner mens jeg venta på bussen.. Hoff :/ men er jo ny rekord, har vell aldri hatt en mobil så lenge før, og heldigvis knuste den bare på baksiden og ikke skjermen så satte bare på et deksel
powerfulglenn Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 NOEN SOM VEIT OM EN NETT SIDE? Trenger Bmw skjorter nå Hadde en før som det stod : BMW RACING Men den har jeg brukt og vaska så mange ganger at det er borte Noen som veit om noen som selger ?
Wacman Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 koster ikke stort å få trykket t-skjorter med egenbestemt motiv da.. massevis av sider på netted du kan bestille.
Anbefalte innlegg