Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":32jpieff]Mye action her ja. Spotter en haug fete biler hver dag, men får jo aldri tatt bilder av dem :)

I tillegg er det stadig sigøyneraction i rundkjøringa der, og regelmessige opprydding av ISS, som da kommer med en bil med lasteplan og tømmer rundkjøringa for plastposer, tomflasker, madrasser, sykler og barnevogner(!).

Om ikke det er nok så går jo Akerselva mellom bygget her og den rundkjøringa, så vi har jo også oversikt over all narkotikaomsetningen her. Politiet har daglige patruljer her, og det hender også vi ringer politiet og sier fra når det er litt for mye slik narkotrafikk.

Jobber som it-konsulent.

Skulle gjerne hatt den sørlandsutsikten isteden!

Hehe, da jobber vi med det samme :)

jobber som Dataingeniør i veidekke

eneste action jeg har annet en fine damer, er når jeg må ringe Falk. Når folk har parkert på parkeringsplassen min, det er like gøy vær gang og ja det skjer titt og stadig :D

Skrevet
":1nvz9l74]Mye action her ja. Spotter en haug fete biler hver dag, men får jo aldri tatt bilder av dem :)

I tillegg er det stadig sigøyneraction i rundkjøringa der, og regelmessige opprydding av ISS, som da kommer med en bil med lasteplan og tømmer rundkjøringa for plastposer, tomflasker, madrasser, sykler og barnevogner(!).

Om ikke det er nok så går jo Akerselva mellom bygget her og den rundkjøringa, så vi har jo også oversikt over all narkotikaomsetningen her. Politiet har daglige patruljer her, og det hender også vi ringer politiet og sier fra når det er litt for mye slik narkotrafikk.

Jobber som it-konsulent.

eneste action jeg har annet en fine damer, er når jeg må ringe Falk. Når folk har parkert på parkeringsplassen min, det er like gøy vær gang og ja det skjer titt og stadig :D

Mange It Konsulenter her da, jeg er også det.

men har du mye skole eller dirty sia du er ingeniør?

Skrevet
":3pnruf7e]Mye action her ja. Spotter en haug fete biler hver dag, men får jo aldri tatt bilder av dem :)

Jobber som it-konsulent.

Mange It Konsulenter her da, jeg er også det.

men har du mye skole eller dirty sia du er ingeniør?

Niks :lol:

Skrevet
pynta på cven? :lol: hehe

neida...

Niks søkte ikke på jobben engang, ble leid inn for å hjelpe så kasta de heller ut han gamle og ansatte meg :lol:

Skrevet
Lucky bastard kan slike som Dirty kalles. Dumme som brød men bra jobber får dem.

Haha faen å frekk, sier du som jobber i norges mest slappe jobb :lol:

alle jeg kjenner som jobber i NSB sitter bare å drikker kaffe

Skrevet
Lucky bastard kan slike som Dirty kalles. Dumme som brød men bra jobber får dem.

En smule frekk her ja! Men innen IT foretrekker jeg selv selvlærte fremfor gamle gubber som visner på kontoret! Go' dirty :D haha

Skrevet

En smule frekk her ja! Men innen IT foretrekker jeg selv selvlærte fremfor gamle gubber som visner på kontoret! Go' dirty :D haha

Hehe :P

jeg har nå gått skole 3 år og læretid i 2 år + endel kurs innen div. så litt papirer har jeg da 8)

huff den cd spilleren så jo ut som en kasett spiller :P

Skrevet

Kødder bare da, haha. Jobber ikke i NSB :-)! Jobben min er litt som alle andre sin, blir hva du gjør det til selv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...