Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Dama di sitt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Haha, jeg er ikke dum ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Forslag til morsomme (figurer) eller betydningsfulle tatoveringer (tekst) ? Skal antakeligvis ta i syden neste uke. Johnny Bravo er jo knallkul da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Min hadde vært Spongebob Squarepants Han er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Det er artig som faen ;DHmmm, hvorfor er det sånn at når man har spist fersk annanas, så kjennes det ut som om man har svelget 10 000 barberblader? Skrelte du ananasen før du spiste den? Er noe syregreier som gjør det, man bør ikke spise for mye liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Forslag til morsomme (figurer) eller betydningsfulle tatoveringer (tekst) ? Skal antakeligvis ta i syden neste uke. Johnny Bravo er jo knallkul da En kompis av meg har den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Forslag til morsomme (figurer) eller betydningsfulle tatoveringer (tekst) ? Skal antakeligvis ta i syden neste uke. Ikke ta tættis hvis du ikke selv har en formening om hva det skal være oooog, ikke tat tættis i Syden!!! Kan dø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Han er meget dyktig han som har tatoveringsstudioet i den byen jeg skal ! Så tror ikke det er noen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Får jeg 2002'n om du dævver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Forslag til morsomme (figurer) eller betydningsfulle tatoveringer (tekst) ? Skal antakeligvis ta i syden neste uke. Ikke ta tættis hvis du ikke selv har en formening om hva det skal være oooog, ikke tat tættis i Syden!!! Kan dø! Jeg har tatt tattis i flere land. Ikke dødd, eller blitt syk av det Dog er mere imponert av folk i utlandet, enn de svindyre amatørene som mange er som jobber her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Det kan du vel få, Jordfræsar! Større sjans for at jeg overlever på denne sydenturen enn da jeg var med Clerion, da det blir ytterst lite fyll nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Haha 316. Og jeg som trodde Clerion var som en far for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja jøss. Er heller jeg som pleier å måtte legge han! Nok chat, flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg