Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, skulle egentlig hatt en ny pc. kanskje man skulle brukt dette som unskyldning. :-k

Jeg lurer faktisk på om det kunne ha vært noe galt som gjorde at kjærringa ikke fikk "rett" hastighet, for når jeg skulle ta denne "Speedtest" på hennes maskin i dag, fikk jeg nøyaktig samme resultat som min.

Dog er det litt merkelig siden hun visstnok har hatt denne hastigheten ganske lenge.

Hun lastet jo ned 30gb med The Sims nesten over natten.

Edit:

Er ikke en Dell nei. Er en HP.

Skrevet

Gratulerer så masse med ny eldre bmw, noekult! :D

Skal forhåpentligvis inn til oslo om noen uker og bytte til hardtop, så da får du værsågod finne deg tid til enda en prat!:)

Og selvfølgelig vise frem gliset ^^ Med photoshoot muligheter også;)

Skrevet
Hehe, skulle egentlig hatt en ny pc. kanskje man skulle brukt dette som unskyldning. :-k

Jeg lurer faktisk på om det kunne ha vært noe galt som gjorde at kjærringa ikke fikk "rett" hastighet, for når jeg skulle ta denne "Speedtest" på hennes maskin i dag, fikk jeg nøyaktig samme resultat som min.

Dog er det litt merkelig siden hun visstnok har hatt denne hastigheten ganske lenge.

Edit:

Er din pc gammel? - enda en grunn til å kjøpe ny da :P

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt ny ruter i huset for en rimelig penge. Tilbud på mpx ;) + at den er rask og har avtagbare antenner. Men har nå prøvd forskjellige posisjoner og justeringer for best mulig signal nå. Endelig fornøyd :)

Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt ny ruter i huset for en rimelig penge. Tilbud på mpx ;) + at den er rask og har avtagbare antenner. Men har nå prøvd forskjellige posisjoner og justeringer for best mulig signal nå. Endelig fornøyd :)

av ren nyskjerrighet, hvem ruter ? :D

Skrevet

TP-LINK TL-WR1043ND 11n Gigabit Router

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=617195

(støtter dd-wrt om du kjenner til det, også OpenWRT)

Skrevet

TP-LINK TL-WR1043ND 11n Gigabit Router

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=617195

(støtter dd-wrt om du kjenner til det, også OpenWRT)

Nice var ikke gal pris det, selv har jeg denne:

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=331590 med oppdatert firmware

Skrevet

Men posten klarer fortsatt å motta pakken for 6 dager siden, og først i dag fikk jeg brev om at "for å fortolle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn: _04 Legg ved kvittering eller faktura som viser sendingens innhold og verdi".. Så da har ikke selger skrevet noe pris på pakken mao?

Skrevet

Edit:

Er nok noe krøll på OS'et som gjør dette, enten drivere eller noe dypt nede Windows systemet.

Det du kan gjøre for å utelukke hardware feil, er å teste med en Ubuntu Live boot cd og ta en speedtest på nett derfra. Hvis du fortsatt får 2Mbit så er det noe galt med wlan kortet eller antenna på maskinen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...