Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte noe fra et bimmersmedlem som ble sendt på tirsdag, det har jeg ikke fått enda. Bør få det snart, ellers blir noen hengt ut av meg.

Skrevet
Nei han får med seg fisk hjem i 3 mnd :) kanskje poteter om han er heldig.

Haha, nei takk!!!

I et slikt yrke bør men vel ha evnen til å fordele penger og tenke litt fremover.

(Noe sikkert flere også kunne trengt.)

Det medfører riktighet ja :lol:

Skrevet

BMW E30 er BMWs interne utviklingskode for 3-serien som ble produsert fra 1982 til 1991. E30 ble i 1981 grunnlaget for BMW’s nye 3-serie, og erstattet BMW E21 i 1982 og ble etterfulgt av BMW E36 i 1991. BMW fortsatte å produsere E30 Cabriolet godt inn i 1993. BMW E30 Touring forble i produksjon helt frem til 1994, da E36 Touring erstattet den.

Jeg har aldri eid en e30, men føler at jeg kan uttale meg om den... Spesielt siden jeg hadde en lignende model en gang, en mercedes 180e (w201) på starten av 2000 tallet.

Skrevet

Å nei, nå er det på'n igjen :P

Her blir det mat og film nå, fin avslutning på helgen! :) Skal se Horrible Bosses, tror jeg. Plutselig hadde jeg mange kvalitetsfilmer å velge mellom her :P

Skrevet

Pån igjen?I hvilken sammenheng? Jeg følte at min info var plassert korrekt i henhold til samtale emnet. Om du derimot vil diskutere forskjellen på e30 kontra w201 sin tykkelse i dørkmatten, så kan vi gjerne ta dette her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...