oddis Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Garasje er for femidotter og kvinnfolk Ja, vi lar en bil som er strøken og som er verdt en del penger stå ute i 4 mnd i 30 minus.... Da er vi ikke femi!!! Alle vet at menn med hår på brystet og autoritet i hjemmet snekrer seg inngangsparti slik at den grommeste av farkostene trilles inn som ornament i stua gjennom vintermånedene!
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Velkommen til bimmers.no offisielle kokkeskole... Det mekka vi til en barnebursdag, stor suksess
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Garasje er for femidotter og kvinnfolk Ja, vi lar en bil som er strøken og som er verdt en del penger stå ute i 4 mnd i 30 minus.... Da er vi ikke femi!!! Alle vet at menn med hår på brystet og autoritet i hjemmet snekrer seg inngangsparti slik at den grommeste av farkostene trilles inn som ornament i stua gjennom vintermånedene! Ja, aller helst! Om mulig... Føles uansett tryggere å ha den i siktavstand (skuddavstand også da) enn 4-5 mil.
noekult Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Vi (foreldra) vant budet på huset på Gamle Stovner (i bakhagen til Wicky!): http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=30711543 Ene garasjeplassen er selvsagt lovet meg :) Blir godt å ha trygg, tørr og varm garasje. Bare selge ene nyra mi nå og kjøpe sportsbil, igjen...
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Grattis med nytt flott hus noekult! Kjekt å ha garasje til bilen rett utafor ytterdøra
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Innflytningsfest for bimmers medlemmer til helga?
oddis Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Vi (foreldra) vant budet på huset på Gamle Stovner (i bakhagen til Wicky!):http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=30711543 Ene garasjeplassen er selvsagt lovet meg :) Blir godt å ha trygg, tørr og varm garasje. Bare selge ene nyra mi nå og kjøpe sportsbil, igjen... Gratulerer med staselig hus! Og ser ut som det er kurrant plassering også mtp. støy og marka. Men dæven døtte for noen priser det er der ute....helt vilt! Vet ikke om jeg kunne forhold meg til sånne boligpriser. Et hus med en garasje etter mine ønsker hadde vel kostet opp imot 10-12 mill, mot 2,5mill her ute på bygda.
noekult Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 oddis: Dette er "billig". Andre huset vi så på her på Hasle i Oslo kostet 7 millioner. Det huset er så jææævlig laget for fest ass... De er ofte og reiser, blir det tomt/ledig en dag blir det garantert fest for BMW-folket Er en i samme gata som har en E30 og div. andre BMWer, er han her, tro?
wicky124 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Se der ja...velkommen til $toWn£££££r homie! Skal lære deg alle triksa for å overleve in tha hood lizzoM! skal til og med skaffe deg stovner caps Men ja er med på party der! Men jeg må seff få egen p-plass i oppkjørselen.. Tilbake til leilighet...var og så på en leilighet på majorstua og en på grønland (de nye byggene...) hvor skal man bo..hmm...majorstua:buss og bane rett utenfor døra...grønland... egen garasje med heis..hmm...
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Ser fram til festen!!! Se der ja...velkommen til $toWn£££££r homie! Skal lære deg alle triksa for å overleve in tha hood lizzoM!
Azeton Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 oddis: Dette er "billig". Andre huset vi så på her på Hasle i Oslo kostet 7 millioner.Det huset er så jææævlig laget for fest ass... De er ofte og reiser, blir det tomt/ledig en dag blir det garantert fest for BMW-folket Er en i samme gata som har en E30 og div. andre BMWer, er han her, tro? Du får søke beskyttelse hos wicky, Føler meg alltid trygg når jeg står man på stovner
Anbefalte innlegg