Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På din kvasi må den jo være jævli konge å ha den høy å herje i puddersnøen å bare måke seg fram :D

Ja det er dritgøy. Helt til man sitter fast, da er det plutselig ikke så gøy lengre :)

Det er det fine med firhjulstrekk, man kommer seg såpass langt opp i skavvelen, at det er rett og slett umulig å komme seg ut igjen.

Skrevet

Kan godt være spor av at er brukt men når det mangler biter blir det litt vel mye. Hvertfall til flere tusen.

Skrevet

Sant :) Hvor er det "lettest" å få tak i sånne? :P Har oppdaga at alle bruker de så har nesten ikke lyst på de, men på en annen side, litt lyst og :D

Skrevet

Enig Markus... "Problemet" er vel og finne noen som ser tilsvarende bra ut i noe annet.. Det har ikke jeg klart og finne i alle fall.. Men eeegentlig, så elsker jeg de ;)

Skrevet

Ebay. Eller til salgs her en gang pr. 2 mnd omtrent... Lyst på helrøde lykter og men det er enda verre ser det ut for.

Skrevet

Vanskelig det her :P Samtlig har jeg ikke lyst til å bruke 3000 på det liksom da det kunne vært brukt på andre ting, men kunne og vært kjekt å ha et par strøkne liggende liksom :mrgreen:

Skrevet
Vanskelig det her :P Samtlig har jeg ikke lyst til å bruke 3000 på det liksom da det kunne vært brukt på andre ting, men kunne og vært kjekt å ha et par strøkne liggende liksom :mrgreen:

Betalte jeg også for mine, pluss litt til.. Ser ingen problem med det;) Verd hver en krone!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...