knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Er stor fan av Wonderlands madrasser (ikke bare fordi de blir laget her og fordi x-svigerfar jobber der og fiksa meg 2 deilige madrasser helt gratis) men nettopp fordi de har så mye utvalg at man skal være jævli sær for ikke å finne noe som passer. Og jo, den bytteordningen er gull verdt
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Åssen skade har du? Sliter sjæl med den senga jeg har hjemme. Den er for myk... Har muskelbetennelse på 6. året nå. Er helt herpa om mårran. Jeg har MB Scheuermann. Dvs rygg som en 70 åring. Går på ryggvirvla mine... går til naprapat som fungerer overraskende godt. Vært innom kiro, fyso, mental terapeut før jeg endte opp med naprapaten @knut: det er mottatt! Men litt usikker på budsjettet... kommer kanskje noen kampanjer rett som det er!
316 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Kanskje prøve det jeg og. Hvor går du? Noen spes å anbefale?
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Åssen skade har du? Sliter sjæl med den senga jeg har hjemme. Den er for myk... Har muskelbetennelse på 6. året nå. Er helt herpa om mårran. Jeg har MB Scheuermann. Dvs rygg som en 70 åring. Går på ryggvirvla mine... går til naprapat som fungerer overraskende godt. Vært innom kiro, fyso, mental terapeut før jeg endte opp med naprapaten @knut: det er mottatt! Men litt usikker på budsjettet... kommer kanskje noen kampanjer rett som det er! Ta en prat med legen din, det er ikke umulig at du kan være i en posisjon der du kan få dekka noe av utgiftene.
fish Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg liker rammemadrass og har nå en overmadrass fra IKEA som gjør nytta. Men jeg må ha en som er fast og ikke for løs. Da er jeg stiv dagen derpå som regel.Hva heter den samboeren din har? Jeg kan gå kommando på møbelbutikken og prøve madrasser. Friiii as a bird! Vi ligger på Wonderland Sonate (toppmodellen) Den har regulerbar hardhetsgrad i midtpartiet på selve treramma, samt superpocket sonefjærer og latex naturgummi rundt fjærene. Selve overmadrassen har også naturlatex innmat. Vi har ikke rammene stående på bein (som de fleste) Har kjøpt fra Svane hel høy sokkel som igjen har en hodegavl med regulerbar ryggstøtte for komfortabel sittestilling festet ved hodeenden. God å ligge og sove på og komfortabel til å sitte "halvoppreist" til å se på tv/lese.
fish Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Har hørt at noen har fått dekket utgifter til ny seng gjennom trygdeetaten. Ene tilfellet var ved bekkenløsning og "gubben" var ikke lei seg for at kjærringa fikk penger til ny seng.
316 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Åssen skade har du? Sliter sjæl med den senga jeg har hjemme. Den er for myk... Har muskelbetennelse på 6. året nå. Er helt herpa om mårran. Jeg har MB Scheuermann. Dvs rygg som en 70 åring. Går på ryggvirvla mine... går til naprapat som fungerer overraskende godt. Vært innom kiro, fyso, mental terapeut før jeg endte opp med naprapaten @knut: det er mottatt! Men litt usikker på budsjettet... kommer kanskje noen kampanjer rett som det er! Ta en prat med legen din, det er ikke umulig at du kan være i en posisjon der du kan få dekka noe av utgiftene. Hadde vært det beste det. Har fått tømt lommeboka hos en kiropraktor før, det ble dyrt i lengden med en time i uka for å overleve arbeidsdagen.
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Kanskje prøve det jeg og. Hvor går du? Noen spes å anbefale? http://www.hamar-naprapatene.no/ og spør etter Kenneth Skjellen. Han er dyktig. Han kjører Audi A5, men liker BMW også, så det er greit at han behandler meg da liksom . Han andre som jobber i bygget der har en BMW E92. Begge bila er hvite og vakre Jeg kan varmt anbefale deg en time så du får prøvd. Han tar også nakken min og det føles mye bedre nå i ettertid. Synd de ikke er godkjent (ennå). Men det kommer nok. @knut: skal høre med legen min. Akkurat handla meg kontorstol beregnet for oss med dårligere rygg. Kunne kanskje fått støtte der også @fish: takk for tipsa og infoen. Skal ta en runde på senterne i morgen å høre!
fish Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ett merke som veldig få forhandlere i Norge har, er Bellus. De ligger sånn midt på treet rent budsjettmessig, har ikke soneinndeling men er likevel knallgode madrasser som vi har hatt suksess med. Selger desidert mest i fast og ekstra fast hardhetsgrad. Har spist litt av omsetningen på de dyrere sngene, men samtidig hentet kunder som egentlig skulle ha noe billigere.
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Pris ligger de på? Tenkte rundt alt fra 120cm ++
fish Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Åssen skade har du? Sliter sjæl med den senga jeg har hjemme. Den er for myk... Har muskelbetennelse på 6. året nå. Er helt herpa om mårran. Jeg har MB Scheuermann. Dvs rygg som en 70 åring. Går på ryggvirvla mine... går til naprapat som fungerer overraskende godt. Vært innom kiro, fyso, mental terapeut før jeg endte opp med naprapaten @knut: det er mottatt! Men litt usikker på budsjettet... kommer kanskje noen kampanjer rett som det er! Hadde vært det beste det. Har fått tømt lommeboka hos en kiropraktor før, det ble dyrt i lengden med en time i uka for å overleve arbeidsdagen. Min arbeidgiver har en sånn forsikring på oss ansatte som dekker behandling hos Naprapat. Ta og sjekk dine forsikringer.
fish Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Pris ligger de på? Tenkte rundt alt fra 120cm ++ Priser i hodet? Ikke denne karen nei... Sorry...
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg er selvstendig næringsdrivende som det heter så pent Men vi har en møbelforetning her i byen som er utenfor kjede, så de har kanskje noe mer spesielt utvalg! Så at prisene starta på 8000,- for 75-90 seng. motorseng sådan hos møblerskier.no var det
fish Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 For dokker søringa som træff på en nordlæning i ny og ne... Ne-snya - en person som ikke er oppdatert Ståkk dom - heller ikke spesielt lur person Ska æ je dæ en åver øuan - skal jeg slå deg ned? ... Ska æ LUGG hjernerystels på dæ - en trussel Ska æ påfør dæ whiplash i lillehjern - også en trussel Satan óg - huff Dæven han steiki - dobbelt huff Dæven han røkksalte i d svartsvidde hælvette - fytti katta Ta tellfart å håpp t hælvette - dra dit pepper'n gror Mordi e en mainn, ser ut som en hæst å heite kurt - skal vi slåss? Sett no hær som ett lass me møkker- slapper av, sliten Gamlingan - eldre foreldre Morsan, farsan, brorsan - mamma, pappa og bror Strik / gluint - gutt Vekja / pi - jente Koffør - hvorfor Katti - når tid Kæm - hvem Kor - hvor Ka - hva Shønna - skjønner Schnakkes - farvel, hade Schmukka / Schnuppa - ei snelle Lamme - sammen med Lægg inn åran - gi opp Parkér tøfflan - også å gi opp Pittelitn - bitteliten På fetthåre - med liten margin På et kløvvent fetthår - med svært liten margin Fettnøye - ikke særlig viktig Sprængt i haue - en ulur person Peislæst / Hæstpeis - tulling / dust Gomslorsk - lite flatterende (manns)person Gårrhys - også lite flatterende person (dame) Gidd ikkje - orker ikke Ka du kuka me? - hva driver du med? Sæme - bruke lang tid Bontjuv - en som har flyttet hit Bønner - folk utenfra Sveittpeis - mannsperson som går i arbeidsklær 24/7 Jåsspeis - tullebukk Ei tægning - spesiell person Rullator mafia - pensjonister i byen Klinkanes klart - helt klart Kakkel-høns - damer som prater MYE Kjæft-øus - damer som kjefter mye Ørt'n - mange Ørtåfjørti - svært mange Bais'n - full Grøfte kanyle - drit full Snyblind - dritings Sjarkhore - kvinne med tvilsom merittliste Ei tøtta - ei jente Kjærring-lørv - dama di Ikkje så pesstrængt - ganske pen Den reima - veldig pen jente Mainnebein - attraktivt hankjønn Han/ho va djævelskt grei - pulbar, men ikke særlig pen gutt/jente Like intelligænt som ei bøtta møkker - ikke særlig lur person Tarzanloft - treningssenter Fåkk & råkk - dårlig vintervær inklusiv snø
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Folk flest er dessverre svært dårlig informert om hva de faktisk har krav på ved sykdom og skade, nok en svikt i helsevesenet..
Anbefalte innlegg