Kjexx Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg har så lyst på e30... kjøp min Ja det frister. Hvor får jeg tak i sånne poppnagle breddere til e36? Ebay.de har jeg funnet dette før i hvertfall Hva søker jeg på da? Ja jeg vet google er min venn, men det er artig å høre om det er noen her som har noen ideer.. Feks Nautilus har vel sikkert noe ideer på den fronten der.. Lakke med benga? Eller bare hvilken som helst lakk? Først ordentlig lakk, og så. http://www.diyaudio.com/forums/construc ... shing.html Mener du bil lakk fra forhandler?
StianA Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg søkte på wide body kit til e36 da kom det opp http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=bmw ... m270.l1313
Dirty Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Hva mener folket om Startec \MHW på en banebil ? folk er jo gale etter de lyktene, tenkte det kunne være gøy å ha litt sikledeler på ei sladdebøsse som skal kjøres i jæl
VegarVS Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Hva mener folket om Startec \MHW på en banebil ? folk er jo gale etter de lyktene, tenkte det kunne være gøy å ha litt sikledeler på ei sladdebøsse som skal kjøres i jæl bilder av de lyktene?
Dirty Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Hva mener folket om Startec \MHW på en banebil ? folk er jo gale etter de lyktene, tenkte det kunne være gøy å ha litt sikledeler på ei sladdebøsse som skal kjøres i jæl bilder av de lyktene?
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 hva er egentlig så spess med de lyktene? Siden alle vil ha dem?
Dirty Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 hva er egentlig så spess med de lyktene? Siden alle vil ha dem? er de peneste lyktene, og så har de slutta å lage de for 19pilabue side
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Nei Startech lyktene er ikke ``sota lykter`` men de fineste lyktene til E30 <3 Er så glad at jeg skaffa meg de for noen dager siden, et dyrt produkt, og er de strøkne får man lett 3000 for dem! Å ha dem på banebil som slæddes ihjel er greit så lenge du ikke skader dem ja, ødelegger du et slikt sett, smiler jeg ikke til deg hvis jeg ser deg..... hahhahaha neida, tuller or.. am I ? hmm
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Hva er godkjent senking på en E30 preface coupe? Hva er lovverket ved hvor mye ``klaring`` det skal være på en bil? er det noe standardregler, osv? Er HELT blank på senking. Veit at man må/bør ha TUV papirer på senkesettet, ønsker så klart å få den godkjent senka i vognkortet
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Kjøp deg justerbar senk, så slipper du tenke på hvor lav du kan ha den etter at du har fått det i vognkortet
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Kjøp deg justerbar senk, så slipper du tenke på hvor lav du kan ha den etter at du har fått det i vognkortet forklar plis
-Erik- Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Juster ned etter godkjenning var nok poenget hans:)
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 jepp Men du finner mye info her: viewtopic.php?f=9&t=202446&hilit=nye+regler+for+senk Over til noe annet, det står 2 pøsjå 306 ute her og mens jeg tok en røyk la jeg merke til noe sært på dem. De har hvite blinkere foran, oransje på sida og svarte bak.. Joda.. Gjennomført
Anbefalte innlegg