Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fungerte bra her i allefall. Denne har bare gått 150 000... Sportline og uten at jeg vet hva det vil si.

Lavere, stivere og litt kortere styring! i bunn og grunn :)

Er du\han heldig sitter det en ASD-diff på den også, noe som virkelig gjør den til en super bil selv på vinteren!

De fleste Sportline jeg har vært borti har riktignok hatt det, så sjangsen er stor :wink:

Skrevet
Fyyyy faaaa*****n, nye 3-serien er RÅ... =P~=P~=P~=P~=P~

+1!

Nydelig bil, fikk god sansen for den røde Sportline'en :D

Noen som vet hvilke motoralternativ den kommer med?

Skrevet

Tror den røde var 320d? Kom i alle fall en 335i, men lurer på om den var grå! Herlig design. Dette kommer til å bli en meeget populær bil.

Skrevet
Fungerte bra her i allefall. Denne har bare gått 150 000... Sportline og uten at jeg vet hva det vil si.

Er du\han heldig sitter det en ASD-diff på den også, noe som virkelig gjør den til en super bil selv på vinteren!

De fleste Sportline jeg har vært borti har riktignok hatt det, så sjangsen er stor :wink:

Er en tannlege i Tromsø som eier den... En kompis av fattern, men han har sommerhus her nede og ville at vi skulle sette den på låven for han! :D

Skrevet

Sjekk her, denne fyren har USAs største private kjørebane på eiendommen hans:

http://jalopnik.com/5849231/in-his-fron ... -racetrack

Hvem vil bli som han når dere blir store? *rekker opp hånda*

En kompis av meg har kjørt flere supersportsbiler, mens de drakk arbeidspils, på den private crossbanen til en kar i Frankrike.

Banen har han lagd selv med gravemaskin, i fylla, utenfor slottet sitt..

De fant en Zonda utenfor dagen etterpå med fronten full av grus og utslitt clutch.. :shock:

Han som eide det slottet i frankrike, han skulle ikke tilfeldigvis være norsk?

Skrevet

Er en tannlege i Tromsø som eier den... En kompis av fattern, men han har sommerhus her nede og ville at vi skulle sette den på låven for han! :D

Men da så! Kjekt at noen velger å ta vare på en w124 slik, begynner å bli langt mellom de fine eksemplarene :)

Skrevet
316: Stemmer det at det går en rød X6 i byen? Så en i dag ved stasjonen :D mmm...

I Elverum? Eller Hamar? Har sett en mørkerød X6, hvis du mener den.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...