Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nå fikk jeg denne bilen gratis da så :D hehe.. men jo. er ikke intr i polizei vogna isteden? :D

Polizeivogna kan jeg ta ettersom du aldri dukker opp og gjør avtalt og betalt arbeid, så kan vi ta det som tilbakebetaling ;)

Skrevet
Har begynt å se på Prison Break igjen. Har aldri sett ferdig hele. Begynte på starten nå... Det er seriøst en bra serie

enig! mye spenning :D

Skrevet
Har begynt å se på Prison Break igjen. Har aldri sett ferdig hele. Begynte på starten nå... Det er seriøst en bra serie

sesong 1 er jævlig bra, men går nedover for hver sesong etter det. sesong 4 var kjip syns jeg.

men episode 6 og 7 er awsome i sesong 1, gled deg til dem vist du ikke har sitt de.

Skrevet

Sesong 1 av Prison Break er det beste som har hendt tv verden, basta! :P

Sesong 2 er også jævlig bra, etter det så faller hele serien..

Skrevet
nå fikk jeg denne bilen gratis da så :D hehe.. men jo. er ikke intr i polizei vogna isteden? :D

Polizeivogna kan jeg ta ettersom du aldri dukker opp og gjør avtalt og betalt arbeid, så kan vi ta det som tilbakebetaling ;)

den skal jeg ha :lol:

Skrevet
Sesong 1 av Prison Break er det beste som har hendt tv verden, basta! :P

Sesong 2 er også jævlig bra, etter det så faller hele serien..

+1

Har aldri blitt så hekta på en serie. Sesong 4 var derimot en katastrofe!

Skrevet

den skal jeg ha :lol:

Du trenger ikke flere biler dirty! :lol::wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...