Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hadde gjerne gjort det jeg. Elsker slik! Bestilte meg politilue og "badge", så kjører jeg svart dress på lørdag. Blir fint kostyme det :P!

Skrevet

Takker for svar Liffi! Glemmer at google eksisterer innimellom :P

Men har den gamle typen, har heller ingen knapp til og skru den av bak..

Og behandler tingene mine pent så ingen riper på CDen heller for han som påpekte det ;)

Skrevet

Siden det er tulletråden..

En fange rømmer fra fengselet der han har sittet inne i 15 år. Han stopper ved et hus og bryter seg inn. Der finner han et ungt par i sengen. Han river mannen ut av sengen, binder ham fast til en stol, binder kvinnen til sengen og legger seg oppå henne. Han nusser henne forsiktig på halsen en liten stund, og så går han ut på badet. Mens fangen er på badet sier mannen til konen: "Hør her, denne fyren er en fange, se på klærne hans! Han har sikkert tilbrakt mye tid i fengsel og har ikke sett en kvinne på årevis. Jeg så måten han kysset halsen din på. Hvis han vil ha sex, så ikke nøl. Ikke beklag deg, bare gjør hva han sier. Gjør ham tilfreds. Fyren er farlig. Hvis han blir sint, kommer han til å drepe oss. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg.

" Konen svarer: "

Han kysset ikke halsen min. Han hvisket meg i øret. Han fortalte at han har vært i fengsel i 15 år og beklagde at han hadde mistet lysten på kvinner til og med en jente så vakker som meg. Han sa videre at han syntes du var veldig sexy, og spurte om vi hadde vaselin på badet. Vær sterk, kjære! Jeg elsker deg også ...

:roll:

Skrevet
":3du1f6pz]Spruddel: Jepp. Kjører en del forbi der. Ikke så kult å kjøre der når det er tett i begge filer. Alltid redd for at folk skal kutte svingen.

Burny: Pen bil!

Takk :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...