Jordfræsar Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 @fish: senga i hus. Bare pute igjen. Blir vel en helt ny drømmeverden i natt
noekult Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Åh, ikke bra... Får se etter bremseskiver et annet sted. Man får bremseskivene til 1/3 pris, spørsmålet er da om det ikke er like greit å bytte del hvert 2. år (x3, altså 6 år) enn å kjøpe originaldel og ha det i 6 år? Hmm. Jeg kjøpte borrede skiver på Schmiedmann, kjøpte i tillegg en "spesiallakk" (sølv) for bremseskiver hvor det fulgte med en sjablong som jeg klippet ett hull i og la over skivene før jeg lakket dem. Dette gjorde jeg før jeg tok dem i bruk. I tillegg børstet/sandblåste jeg kalipperene og lakket dem med samme lakk. Til disse skivene brukte jeg std klosser, og jeg hadde sykt deilige bremser. Synes bremsene som jeg hadde på E34'n var bedre enn på 1'ern vi har nå. Så det blir vel ett skivebytte etterhvert. Bremsene føltes slik at når jeg gav pedalen ett visst trykk og holdt den der så ble "bremsekraften" bedre og bedre etterhvert som bremsene ble varmere. Nå må jeg liksom trykke hardere og hardere på pedalen. Skjønte ikke helt du mente jeg... Var skivene + tilbehøret et bra kjøp fra Schmiedmann eller ville du helst holdt deg til originalt?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Schmiedmann tar ikke telefonen, svarer ikke på beskjeden jeg legger igjen, og svarer ikke på mail. Heller ikke fått ordrebekreftelse fra de etter jeg bestilte en del.. Hmmf.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 De understellsdelene, har di samme grunning som koed sine har? Med mindre du mener bremseskiver da mr Hafsmo Tenker på stag og sånn. Dette var stag og tilsvarende. Vedr. bremser foretrekker jeg å holde dette originalt.
Markus E30 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Mener det bare er sånn transport grunning på de, sånn at du må lakke de selv ellers så ruster de veldi fort Bremseskjolda mine er rusta alt og de satt jeg på for ikke veldi lenge sia Glemte å lakke de
tordah Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har bare dårlige erfaringer med Schiedmann, og kjenner fler som er misfornøyde.. jeg ventet nesten 6 uker på en lyddemper som skulle sendes fra danmark.. han skyldte bare på underleverandøren i danmark og at dette helt sikkert bare var et engangstilfelle.. akkurat samme med en kompis som skulle ha noen motorputer.. Handler alt av deler hos gs nå, myyyyye bedre service!
fish Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Åh, ikke bra... Får se etter bremseskiver et annet sted. Man får bremseskivene til 1/3 pris, spørsmålet er da om det ikke er like greit å bytte del hvert 2. år (x3, altså 6 år) enn å kjøpe originaldel og ha det i 6 år? Hmm. Jeg kjøpte borrede skiver på Schmiedmann, kjøpte i tillegg en "spesiallakk" (sølv) for bremseskiver hvor det fulgte med en sjablong som jeg klippet ett hull i og la over skivene før jeg lakket dem. Dette gjorde jeg før jeg tok dem i bruk. I tillegg børstet/sandblåste jeg kalipperene og lakket dem med samme lakk. Til disse skivene brukte jeg std klosser, og jeg hadde sykt deilige bremser. Synes bremsene som jeg hadde på E34'n var bedre enn på 1'ern vi har nå. Så det blir vel ett skivebytte etterhvert. Bremsene føltes slik at når jeg gav pedalen ett visst trykk og holdt den der så ble "bremsekraften" bedre og bedre etterhvert som bremsene ble varmere. Nå må jeg liksom trykke hardere og hardere på pedalen. Skjønte ikke helt du mente jeg... Var skivene + tilbehøret et bra kjøp fra Schmiedmann eller ville du helst holdt deg til originalt? Scmiedmann var ett godt kjøp. Litt påkostede skiver, men klossene var slike uorginale standardklosser. Easy for deg å stikke oppom Schmiedmann.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har bare dårlige erfaringer med Schiedmann, og kjenner fler som er misfornøyde.. jeg ventet nesten 6 uker på en lyddemper som skulle sendes fra danmark.. han skyldte bare på underleverandøren i danmark og at dette helt sikkert bare var et engangstilfelle.. akkurat samme med en kompis som skulle ha noen motorputer.. Handler alt av deler hos gs nå, myyyyye bedre service! Bah, håper ikke det tar like lang tid her.. Har jo planer om å få lakkert delen sammen med det andre som skal lakkeres på bilen etter skaden.... Hadde også kommet til og handla på GS om de hadde hatt den delen!
fish Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 @fish: senga i hus. Bare pute igjen. Blir vel en helt ny drømmeverden i natt Er litt redd for at andre forummedlemmer kan misforstå denne og tro at jeg nå er blitt invitert til en natt i drømmesenga... Neida.. Godt kjøp, fornuftig å legge litt penger i ett møbel som man faktisk tilbringer mye tid i, samt at en god natts søvn påvirker kroppen positivt om dagen.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Noen som har noen formening om hvor i verden man får tak i Eisenmann til best pris? Tyskland?
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Det lurer jeg også på Hafsmo Hvis det er flere som trenger det, kanskje det hadde gått til å fått til noe gruppekjøp og spart litt frakt osv
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Skjedde noe rart på ebay nå... Fikk plutselig refundert masse penger på paypal-kontoen min, så viste det seg at det jeg hadde bestilt var UTSOLGT. Fuckings crap.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Hehe, driftssikker toyota my ass. http://www.tv2.no/underholdning/broom/d ... 18937.html Jeg blir glad hver gang en Toyota sprekker.
noekult Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Scmiedmann var ett godt kjøp. Litt påkostede skiver, men klossene var slike uorginale standardklosser. Easy for deg å stikke oppom Schmiedmann. Okey, skal sjekke det ut
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Noen som vet hva som normalt må byttes i forstillinga på E34 touring ved klunkelyder? Tror bærearm og foringer og noe småtteri var bytta.. Er det noe lenkearmer, endeledd, bærekuler eller noe som er veldig vanlig feil på disse?
Anbefalte innlegg