Dirty Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Hehehe! Nå har jeg hørt det også, var ei jente som sa til meg i stad at jeg var så kjekk at jeg enten er gift eller homo! Takk gud for at jeg har dame pics or it didn't happen
CV-Erik Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Da er GTA 5 bekrefta! Er countdown til den første trailern kommer ut på www.rockstargames.com
Matz Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som vet om senkesett til GTI passer til en vanlig golf også? Tenker på fjørbeina, siden det er vel eneste forskjellen?
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Da er GTA 5 bekrefta! Er countdown til den første trailern kommer ut på http://www.rockstargames.com GTA er det beste i hele verden. Er så glad for at ingen vet hvor mange timer jeg har brukt på det spillet. Er dog litt skeptisk til at de har kalt det GTA 5. Selvfølgelig behøver det ikke å bety noe, men på GTA 4 (som GTA III når det kom) har de brukt enormt mye tid på å lage den nye grafikkmotoren, og bygge opp spillet fra scratch. Jeg hadde håpet at vi skulle få et spill som var det GTA SA var for GTA 3. Nemlig et enormt spill, stappet med innehold. Istedet for at all tid/penger blir brukt på ny grafikk/fysikkmotor. Når det er sagt kommer jeg nok til å kjøpe spillet uansett.
CV-Erik Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Hehe, ja. Blir spennende å se! Om 5 dager finner vi ut sånn ca hva det dreier seg om hvertfall Har selv brukt maaaange timer på GTA spillene! Dro faktisk fram PS2n og San Andreas for noen uker sia bare for å prøve det igjen
knut_olestad Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som vet om senkesett til GTI passer til en vanlig golf også? Tenker på fjørbeina, siden det er vel eneste forskjellen? Jepp, gti har kun kortere og stivere fjær, i alle fall på de jeg kjenner til.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Hehe, ja. Blir spennende å se! Om 5 dager finner vi ut sånn ca hva det dreier seg om hvertfall Har selv brukt maaaange timer på GTA spillene! Dro faktisk fram PS2n og San Andreas for noen uker sia bare for å prøve det igjen Hehe, kjærringa spiller San Andreas på laptopen min hele tiden. "hey, se! jeg kan p*le horer, skyte dem, og ta pengene tilbake etterpå!! :D" Syke, syke kjærring.
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Lurer på hvor mange som kommer til å ødelegge/miste/bli frastjålet sin iphone4 i de nærmeste dagene...
noekult Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Lurer på hvor mange som kommer til å ødelegge/miste/bli frastjålet sin iphone4 i de nærmeste dagene... Har ikke den telefonen egne regler ved forsikringen? Hørte det fra noen (aldri hatt iPhone selv)... At de får såpass mange "ulykker" i forhold til andre telefoner. Gidder ikke forsikring. Telefonen datt ut av bukselumma mens jeg sykla, skjermen sprakk, ringte forsikringa og de mente det var selvforskyldt og jeg fikk ikke dekka skaden... Mister jeg telefon så er det bare grunn til å kjøpe seg en nyere og bedre en, slik som utviklinga går for tiden... Nå skal jeg se på Aston Martin One-77 (Nat Geo Megafactories) Vekker voldsomme følelser, den bilen...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 ser ikke at jeg får a-m one på megafabrikker...egen kanal?
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Ah, GTA 5 blir intet annet enn fantastiiiiiisk!!! Har tatt ut mye sinne i GTA... : p!
Jordfræsar Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Nå må Torsdag kveld fra Nydalen få noe mer på programmet. Bare oppgulp fra sist torsdag. Så da kan det vel bare døpes om til sist torsdag kveld fra Nydalen.
Anbefalte innlegg