Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ler/gråter. Dekkene jeg hadde kjøpt over telefon på Vianor har de ikke når jeg kommer dit. Da viser det seg at sentralbordet satte meg over til en annen Vianor i Elverum og at de nekter å gi dekkene til den Vianor hvor jeg har time for å få dekkene på felgene. Fy fi##e oter for et styr.

Skrevet
Kjøpte han ikke en ny da? Fikk til samme pris som den brukte?

den som stod på Bilsalongen er nå min.

den var helt ny, kun gått 9km!

hadde en fin tur hjem, å gliser sitter på enda :) bilder kommer :)

Javisst faen :D Grattis unge mann! Kan tørke av deg gliset over helga hvertfall :mrgreen:

takktakk :) jada, blir nok til det :) men i kveld skal det cruises med dama :D

Skrevet
Ler/gråter. Dekkene jeg hadde kjøpt over telefon på Vianor har de ikke når jeg kommer dit. Da viser det seg at sentralbordet satte meg over til en annen Vianor i Elverum og at de nekter å gi dekkene til den Vianor hvor jeg har time for å få dekkene på felgene. Fy fi##e oter for et styr.

Helt essensiell kundebehandling det. :) Nå har de en kunde for alltid. :D

Endte du opp med å kjøre til den andre vianorsjappa?

Skrevet

Ja... Jævli dårlig :roll: Så da ble det Nokian Hakkapeliita R til en fin pris av de, bare fordi "konkurrenten", Vianor ikke klarte å oppføre seg! #-o

Skrevet

Vært å henta god gammal e28 i Skien i natt :) 518 går som en bøtte med møkk, men faen så morro det er å kjøre en slik tidløs klassiker :D

På tide med helg ja! :)

Skrevet
Ja... Jævli dårlig :roll: Så da ble det Nokian Hakkapeliita R til en fin pris av de, bare fordi "konkurrenten", Vianor ikke klarte å oppføre seg! #-o

Høres ut som det er på tide med helg!

enig der :) noen andre som skal på halloween party? :P

Skrevet
Jeg får vente med å gjøre den ny til jeg har vunnet i lotto ;) Ting kommer.

Bytt motor først? :mrgreen: 518 går jo som en bøtte med møkk! :P

Skikkelig irriterende, selv midt i byen. Blir gal av at den er så treg.... Men blir feil å bytte motor som er i så bra stand og som står i helt original bil... Kan sikkert klare 120.000 km. til, denne ^^

Bilder av E28en du henta?

Skrevet

Høres ut som det er på tide med helg!

enig der :) noen andre som skal på halloween party? :P

Jepp det skal jeg, får bare håpe kostyma mi kommer i dag eller i morgen hvis ikke er jeg screwed 8)

Skrevet

Haha, tok lang tid ut på e18 ved Larvik ja :P Passat 1.8T med henger og e21 oppå gikk bedre :roll::lol:

Men ja, sier noe der.. Er jo ganske strøken, så like greit å la det være slik :)

315585_10150884716320587_871385586_21433205_417913352_n.jpg

Det er ikke min bil, var med på å hente den så det er klart :P

Eneste rusta er litt på panser og ene hjulbua(som vi har funnet til nå).

Ellers så er den utrolig pen og motor funker knall :D

Skrevet

Jepp det skal jeg, får bare håpe kostyma mi kommer i dag eller i morgen hvis ikke er jeg screwed 8)

var på Mye Moro forrige helj! var mye kult! handla for 1200 kr :P haha.. jaja, skal det være så skal det være ;) blir det Bimmers konkurranse med beste kostyme på mandagen da eller?? :P

Skrevet

var på Mye Moro forrige helj! var mye kult! handla for 1200 kr :P haha.. jaja, skal det være så skal det være ;) blir det Bimmers konkurranse med beste kostyme på mandagen da eller?? :P

Trur jeg taper da hvis du har handla kostyme for 1200 mitt kosta 200 på ebay :P

Skrevet

Trur jeg taper da hvis du har handla kostyme for 1200 mitt kosta 200 på ebay :P

hehe, da så :P hehe!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...