noekult Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Dagens middag:https://lh3.googleusercontent.com/-b2Tj ... 003375.png Dette er helt NYDELIG. Kan anbefales på det sterkeste! Koster vel 9,90 eller noe rundt der for en pose... ! Takk for tips, enkel middag er bra middag Fikk Fahrfreude i dag! Jammen hadde ikke 02'n min klart å snike seg med på et bilde på side 22 ! Så det Gøy med pokal!
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Det er nå det er deilig å være sørlending, dagen startet riktig nok grå men såfort klokka bikker 12 så kommer det sol fra skyfri himmel og behagelige høst-tempraturer! Kanskje det blir bilvasking senere hvis ikke mørket kommer for brått på etter middagen hehe, tenkte på å spyle av nyebilen jeg å blei litt skitten i regnværet idag Jobbet du på BMW/Mini? Eller gjorde du ikke det? KLIKKING FRA "DØRKEN" VED GASSPÅDRAG\GASSAVDRAG I LAVE HASTIGHETER: Dette er mest sannsynlig den ene akslingen som må byttes. Vet ikke så mye mer om dette problemet. Jeg har følgende problem med Minien... Har hatt det siden i Mai, så regner med at det har kommet for å bli. Har du peiling på hva dette kan være? Googlet litt, og fant da det som er sitert over... noekult: Du skjønte sikkert at du måtte kjøpe en kyllingfilèt eller to også... Samt litt ris og du er i mål! Det smaker restaurantmat av det!
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Dagens middag: Dette er helt NYDELIG. Kan anbefales på det sterkeste! Koster vel 9,90 eller noe rundt der for en pose... ! Den er goooooood! Kanskje ha det til kvelds idag
noekult Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 noekult: Du skjønte sikkert at du måtte kjøpe en kyllingfilèt eller to også... Samt litt ris og du er i mål! Det smaker restaurantmat av det! Jada Har kjøpt meg verdens kuleste biljakke. Utsolgt til januar, så jeg har den sikkert i februar en gang. Noen ting er verdt å vente på
VegarVS Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Det er nå det er deilig å være sørlending, dagen startet riktig nok grå men såfort klokka bikker 12 så kommer det sol fra skyfri himmel og behagelige høst-tempraturer! Kanskje det blir bilvasking senere hvis ikke mørket kommer for brått på etter middagen hehe, tenkte på å spyle av nyebilen jeg å blei litt skitten i regnværet idag Jobbet du på BMW/Mini? Eller gjorde du ikke det? KLIKKING FRA "DØRKEN" VED GASSPÅDRAG\GASSAVDRAG I LAVE HASTIGHETER: Dette er mest sannsynlig den ene akslingen som må byttes. Vet ikke så mye mer om dette problemet. Jeg har følgende problem med Minien... Har hatt det siden i Mai, så regner med at det har kommet for å bli. Har du peiling på hva dette kan være? Googlet litt, og fant da det som er sitert over... noekult: Du skjønte sikkert at du måtte kjøpe en kyllingfilèt eller to også... Samt litt ris og du er i mål! Det smaker restaurantmat av det! jeg jobber på Bavaria i Arendal jeg
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Ja, okei! Har du noe peiling på de greiene der da?
VegarVS Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 hmm.. ikke lett å si.. hadde jo vært greiest å hørt lyden først, men kan jo kanskje være drivledd, eller hele akselen som det er på de. men er ikke slakk i noen forstillingsdeler da? :/
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg skal skifte olje på den på Hamar neste uke, så jeg tenkte å få de til å høre på lyden. Høres nesten ut som noen knipser i ruta eller som klikkelyden på enkelte biler når du bruker blinklyset... Forstår du ka æ meina? Merkelig lyd... Håper ikke det blir bomstopp, har kjørt med det siden mai nå...
VegarVS Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg skal skifte olje på den på Hamar neste uke, så jeg tenkte å få de til å høre på lyden. Høres nesten ut som noen knipser i ruta eller som klikkelyden på enkelte biler når du bruker blinklyset... Forstår du ka æ meina? Merkelig lyd... Håper ikke det blir bomstopp, har kjørt med det siden mai nå... ja, skjønner ja, be de sjekke det opp
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Skal gjøre det! Bare det ikke blir svindyrt, så... Kan vel ikke ta seg betalt flere tusen for å sitte på en tur med meg og høre på en lyd?
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 PÅ BESØK: Anders behring Breivik kommer ikke til bake på gården, men i dag besøkte hans forsvarere gården på Åsta Øst. Fra den samme avisen som screenshotet...
Skaar Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Var da voldsomt til skrivefeil der, helt håpløst når journalister ikke kan bedre
-Erik- Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Fikk Fahrfreude i dag! Jammen hadde ikke 02'n min klart å snike seg med på et bilde på side 22 ! Lurer på om ikke både jeg og m3'n klarte å lure oss inn i samme bladet
Anbefalte innlegg