Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er nå det er deilig å være sørlending, dagen startet riktig nok grå men såfort klokka bikker 12 så kommer det sol fra skyfri himmel og behagelige høst-tempraturer! :D

Kanskje det blir bilvasking senere hvis ikke mørket kommer for brått på etter middagen :wink:

hehe, tenkte på å spyle av nyebilen jeg å :) blei litt skitten i regnværet idag ;)

Jobbet du på BMW/Mini? Eller gjorde du ikke det?

KLIKKING FRA "DØRKEN" VED GASSPÅDRAG\GASSAVDRAG I LAVE HASTIGHETER: Dette er mest sannsynlig den ene akslingen som må byttes. Vet ikke så mye mer om dette problemet.

Jeg har følgende problem med Minien... Har hatt det siden i Mai, så regner med at det har kommet for å bli. Har du peiling på hva dette kan være? Googlet litt, og fant da det som er sitert over...

noekult: Du skjønte sikkert at du måtte kjøpe en kyllingfilèt eller to også... Samt litt ris og du er i mål! Det smaker restaurantmat av det! :mrgreen:

Skrevet
:P

Dagens middag:

5003375.png

Dette er helt NYDELIG. Kan anbefales på det sterkeste! Koster vel 9,90 eller noe rundt der for en pose... :)!

Den er goooooood! =P~

Kanskje ha det til kvelds idag :D

Skrevet
noekult: Du skjønte sikkert at du måtte kjøpe en kyllingfilèt eller to også... Samt litt ris og du er i mål! Det smaker restaurantmat av det! :mrgreen:

Jada :)

Har kjøpt meg verdens kuleste biljakke. Utsolgt til januar, så jeg har den sikkert i februar en gang. Noen ting er verdt å vente på 8)

drive-back.jpg

Skrevet
Det er nå det er deilig å være sørlending, dagen startet riktig nok grå men såfort klokka bikker 12 så kommer det sol fra skyfri himmel og behagelige høst-tempraturer! :D

Kanskje det blir bilvasking senere hvis ikke mørket kommer for brått på etter middagen :wink:

hehe, tenkte på å spyle av nyebilen jeg å :) blei litt skitten i regnværet idag ;)

Jobbet du på BMW/Mini? Eller gjorde du ikke det?

KLIKKING FRA "DØRKEN" VED GASSPÅDRAG\GASSAVDRAG I LAVE HASTIGHETER: Dette er mest sannsynlig den ene akslingen som må byttes. Vet ikke så mye mer om dette problemet.

Jeg har følgende problem med Minien... Har hatt det siden i Mai, så regner med at det har kommet for å bli. Har du peiling på hva dette kan være? Googlet litt, og fant da det som er sitert over...

jeg jobber på Bavaria i Arendal jeg :)

Skrevet

hmm.. ikke lett å si.. hadde jo vært greiest å hørt lyden først, men kan jo kanskje være drivledd, eller hele akselen som det er på de. men er ikke slakk i noen forstillingsdeler da? :/

Skrevet

Jeg skal skifte olje på den på Hamar neste uke, så jeg tenkte å få de til å høre på lyden. Høres nesten ut som noen knipser i ruta eller som klikkelyden på enkelte biler når du bruker blinklyset... Forstår du ka æ meina? :P

Merkelig lyd... Håper ikke det blir bomstopp, har kjørt med det siden mai nå...

Skrevet
Jeg skal skifte olje på den på Hamar neste uke, så jeg tenkte å få de til å høre på lyden. Høres nesten ut som noen knipser i ruta eller som klikkelyden på enkelte biler når du bruker blinklyset... Forstår du ka æ meina? :P

Merkelig lyd... Håper ikke det blir bomstopp, har kjørt med det siden mai nå...

ja, skjønner :) ja, be de sjekke det opp :)

Skrevet

Skal gjøre det! Bare det ikke blir svindyrt, så... Kan vel ikke ta seg betalt flere tusen for å sitte på en tur med meg og høre på en lyd?

Skrevet
PÅ BESØK: Anders behring Breivik kommer ikke til bake på gården, men i dag besøkte hans forsvarere gården på Åsta Øst.

Fra den samme avisen som screenshotet...

:shock:

Skrevet
Fikk Fahrfreude i dag! Jammen hadde ikke 02'n min klart å snike seg med på et bilde på side 22 ;)!

Lurer på om ikke både jeg og m3'n klarte å lure oss inn i samme bladet :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...