Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Begynte rett på online. Blir pissa på. Kanskje ikke så rart, kan jo ikke mapsene enda.

Ikke sant, legg meg til da om du bruker ps3. Kjexx kaller jeg meg, får en av modær`n en av dagene. Høhø

Skrevet

Åja, riktig! :) Ja, har det også jeg vettu. Litt uvant for meg som er vant med Black Ops. Folk dør alt for sakte når jeg skyter dem, tåler for eks 3-4 skudd med 50 kaliber sniper mot på MW3 og Black Ops er det full knelings etter 1 skudd.

Skrevet

Det er balle da. Jeg spillte bare hardcore med revolver jeg. Hehe. Det er så unaturlig med 50 skudd før døm gulver...

Får ps3 av modær`n. :)

Skrevet

Kan spille på lag vel? Lå på 20.000 plass på mw og 55 gullkors. :P Hehe Er ikke så verst det av flere millioner spillere..

Kalte meg [NOR]Kjexx om vi skal lage en gjeng fra bimmers blir det vel [bMW]Kjexx.. :lol:

Skrevet
Bimmers klan? :P Var vel 3 i fjor når vi spilte black ops, var det ikke det a 316? Du, sofa og je?

Eller

Erik89, Sofa og meg :)

Nei tenkte på når jeg spilte for over 1 år sia... men er jo plenty av folk her inne nå som kan værra med :P Alltid like morsomt å ta et slag for bimmers.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...