Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rimelig sikker på at du og avsender kan merke ting som "viktig" om det skulle være viktig. Men er jo merkelig at alle mailene er merket sånn, kanskje siden du er sånn viktig person? :)

Til noe helt annet: Driver og titter litt på panser-BH nå, men ser at for E30 så står det bare at de passer for modeller mellom 86-89. Litt kjipt når jeg har 1991 modell. Vet noen her om det passer uansett? :)

Skrevet
Er rimelig sikker på at du og avsender kan merke ting som "viktig" om det skulle være viktig. Men er jo merkelig at alle mailene er merket sånn, kanskje siden du er sånn viktig person? :)

Til noe helt annet: Driver og titter litt på panser-BH nå, men ser at for E30 så står det bare at de passer for modeller mellom 86-89. Litt kjipt når jeg har 1991 modell. Vet noen her om det passer uansett? :)

Skal nok være samme panser ja :)

Skrevet

Hehe, ja jeg er jo ganske viktig. :lol:

Det er ihvertfall veldig irriterende. Mister liksom poengen når de siste 1000 e-postene jeg har fått har vært merket med "viktig". #-o

Skrevet

Filmvalg før (kjedsomhets)vors hos venner...: Face/Off eller The Rock.

Gamle actionfilmer jeg plutselig kom på og har savnet :) Argh, klarer ikke å bestemme meg, begge er så jævlig bra og har lyst til å se begge ;p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...