Robkill Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 I helga så kommer den 12 år gamle lillebroren til dama på besøk. Har dere noen morsomme forslag til hva vi kan ta han med på i Oslo området? Hittil har jeg kommet frem til laserkrig og kino, men skulle jo gjerne ha hatt enda mer å finne på. Husker jo hvordan det er å være 12 år..man blir fort rastløs hvis det ikke skjer noe, hehe. Gocart er han dessverre ikke høy nok til å kunne kjøre. Solberg Motorshow?
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Noen som vet hvorfor ikke siste Colplay plata er i Spotify?
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Noen som vet hvorfor ikke siste Colplay plata er i Spotify? Merkelig... sitter faktisk og snakker med Spotify på tlf nå (kunde av oss!)
noekult Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Synes det var bra sagt jeg, men så er jeg FRP mann også da Nei, tuller du? 316: Den var skamfeit! Jeg digger også Audi A4 i hvitt med Rieger styling - virker som at noen av modellene dems virkelig er bra gjennomført nå, i forhold til alt jalla før Hmm, med fresh PC, så bør vel jeg også begynne å bruke Spotify?
316 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Ja, den er skamfeit. Hadde definitivt snudd meg etter den! Chippet 1.4 TSI så den har visst over 200 hester. En som går i Elverum:
Torek Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 I helga så kommer den 12 år gamle lillebroren til dama på besøk. Har dere noen morsomme forslag til hva vi kan ta han med på i Oslo området? Hittil har jeg kommet frem til laserkrig og kino, men skulle jo gjerne ha hatt enda mer å finne på. Husker jo hvordan det er å være 12 år..man blir fort rastløs hvis det ikke skjer noe, hehe. Gocart er han dessverre ikke høy nok til å kunne kjøre. Solberg Motorshow? Har tenkt på det også, men tror ikke han er særlig bilinteressert serru Ja, den er skamfeit. Meh..
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 i forbindelse med Iphone 4. hva er iOS? intergalactic operational system iOS er bare betegnelsen til operativsystemet til Apple sine mobile enheter.
knut_olestad Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Gjett om jeg har kosa meg i lunsjen da, ute å rulle rundt i denne:
VegarVS Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Gjett om jeg har kosa meg i lunsjen da, ute å rulle rundt i denne: aaaaaah <3
VegarVS Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 i forbindelse med Iphone 4. hva er iOS? intergalactic operational system iOS er bare betegnelsen til operativsystemet til Apple sine mobile enheter. men oppdaterer man den da i itunes på pc`n?
316 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Plant han foran PS3'n? Så er det gjort ! Liker du ikke Rocco'n Tore?
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 i forbindelse med Iphone 4. hva er iOS? intergalactic operational system iOS er bare betegnelsen til operativsystemet til Apple sine mobile enheter. men oppdaterer man den da i itunes på pc`n? iOS 5 (som er siste versjon) kan du oppdatere uten å bruke en datamaskin. Har du ikke iOS 5, må du bruke en datamaskin tilkoblet. Ka har du?
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Noen som vet hvorfor ikke siste Colplay plata er i Spotify? Merkelig... sitter faktisk og snakker med Spotify på tlf nå (kunde av oss!) Her var svaret faktisk. Coldplay nekta! http://www.nrk.no/lydverket/flykter-fra-spotify/
Anbefalte innlegg