Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Vi "E90 med sekser" gutta, hehe. Må flire litt Fredrik! Er ikke akkurat en Maserati Gran Turismo du kjører, altså! Det er jo nesten ikke mulig for han å levere fra seg bilen på service uten at mekanikerne spinner seg en tur. Såpass grom motorisering er sjelden vare for verkstedene å se.
noekult Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Tror BMW med rekkesekseren er mer regelen enn unntaket? Er vel bare i avgiftstunge land som Norge, Danmark og Hellas osv. rekkefirere har toppet salget i nyere tid? Også har man jo de titusenvis av rekksekserne i 520i/320i E34/E39/E36/E46... ///M-bil er lov å skryte masse av, jeg ser på ///M-eiere som en egen rase innenfor BMW-entusiaster Må ha en ekte ///M-bil en dag ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M ///M (ja jeg er teit, for mye sukker i te-koppen...)
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Er en god del "dyre" biler som sjeldent vaskes... Men er ikke lett å holde bilene rene i det været vi har nå.. kjøre hjem fra vaskehallen, og bilen er møkkete igjen...
Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Fredrik 90, den dasspapirkommentaren var min
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Haha, ta deg en tyggis. Om du kjører rundt min driter jeg i. Min er, og forblir en cruiser, med undermotorisert motor. I know. Men, sjekk prisen på en E92 med sekser, og en E90 med samme, så vil du straks se prisforskjeller. Derfor ble det en e92 med strikkmotor, men det får nå være. Syntes bare at du er veldig kjepphøy med den seksergreia hele tiden. Og nå skulle jeg bare si fra. Jeg gjør mye annet enn å hakke ned på andre her inne. Det skal du vite.
Markus E30 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Er det ikke bedre å vaske bilen når den er blitt ordentlig møkkete uansett vær, selvom det blir litt møkkete på tur hjem, enn å få enda et lag med dritt på bilen?
316 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hadde valgt Sofa sin undermotoriserte E92 foran Fredrik90 sin "blodstrupmoen E90" anytime. Erebus, den kommentaren måtte komme fra deg, Wicky eller Superturbodiesel eller hva han nå kaller seg.
noekult Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Er en god del "dyre" biler som sjeldent vaskes... Men er ikke lett å holde bilene rene i det været vi har nå.. kjøre hjem fra vaskehallen, og bilen er møkkete igjen... Kan godt hende at de som har penger til slike biler ikke har tid til å vaske dem så ofte... Just sayin'... Men etter hva jeg har sett så er norske eiere ganske uskyldige i forhold til øst-Europa og Midt-østen land, der langt dyrere biler misbrukes ganske kraftig av og til...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Altså... før jeg kjøpte sjuern (dyr bil for meg) så vask3t jeg mine gamle biler OFTE... gjerne annenhver dag for hånd... Etter at jeg fikk meg sjuern ble litt av gleden borte... og nå setter jeg den bort for vask (ja det er dumt!) og den får gjerne tid til å bli møkkete før den vaskes...
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hadde valgt Sofa sin undermotoriserte E92 foran Fredrik90 sin "blodstrupmoen E90" anytime. Erebus, den kommentaren måtte komme fra deg, Wicky eller Superturbodiesel eller hva han nå kaller seg. Cyberhug. Fine ord!
hermanoo90 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Altså... før jeg kjøpte sjuern (dyr bil for meg) så vask3t jeg mine gamle biler OFTE... gjerne annenhver dag for hånd... Etter at jeg fikk meg sjuern ble litt av gleden borte... og nå setter jeg den bort for vask (ja det er dumt!) og den får gjerne tid til å bli møkkete før den vaskes... Hehe du gjør det omvendte av de fleste. Hvorfor har det blitt slikt? (jo dyrere bilene er, jo mer forsiktig er folk) selvom jeg polerte min golf 3 som jeg ga 9 lapper for, og passa skikkelig på den :;P
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Kommer vel med alderen? har andre ting å gjøre enn å vaske og gnikke... Flere kompiser av meg er også slike... før hadde vi billig-biler og vasket dem konstant.. Nå har vi litt dyrere biler og vvasker dem vel når vi orker...
Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hadde valgt Sofa sin undermotoriserte E92 foran Fredrik90 sin "blodstrupmoen E90" anytime. Erebus, den kommentaren måtte komme fra deg, Wicky eller Superturbodiesel eller hva han nå kaller seg. Hehe, den var dog tilsiktet en audi, så sånn sett har jeg ryggen fri. Har aldri sagt noe om BMW firere jeg..
StianA Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hadde valgt Sofa sin undermotoriserte E92 foran Fredrik90 sin "blodstrupmoen E90" anytime. Erebus, den kommentaren måtte komme fra deg, Wicky eller Superturbodiesel eller hva han nå kaller seg. Cyberhug. Fine ord! Helt enig siden jeg har samma motor
Anbefalte innlegg