Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Deilig at sola titter frem i igjen, etter sniktitt på våren for noen dager siden (også ble det bare mørkt og grått igjen). Helvetes glatt på fortauene i Oslo, da...

Edit: Snøen er ikke offisielt borte, før første muskelbilen i nabolaget er spottet på veien... 8) Gleder meg til å telle Ferrarier på veiene igjen, kom opp i 11 i fjor, med kun to ikke-midtmonterte 'rarier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har allerede spottet en god del fete biler iår :P

Har sett en hvit 599 ofte på Storo/Carl-Berner området. Lurer på hvem det er, og om det er samme fyren som hadde en 360 Modena en periode også M5 E60 i noen år (som jeg så ofte på Rosenhoff).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har allerede spottet en god del fete biler iår :P

Har sett en hvit 599 ofte på Storo/Carl-Berner området. Lurer på hvem det er, og om det er samme fyren som hadde en 360 Modena en periode også M5 E60 i noen år (som jeg så ofte på Rosenhoff).

Det er denne, er det ikke? Står ofte parkert utenfor Haralds Gym... :P

CIMG1287.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er eid av en eldre kar...med gullkjede..

Og nei...jeg kjøpte meg timberland vintersko :P Buffalo er SÅ ut lissom...

Har sett masse lamboer, ferrarier, aston martin, nye jaguaren, supraer.... Oslo er herlig så fort solen titter frem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1905 eller noe sånt inne i geiranger hvis jeg husker riktig. Stort skred som utløste en monsterbølge

Ca der ja, du bommet ikke med mye :P

Var en stor steinblokk som løsna fra ett fjell, så blir jo ikke helt samme greia.. Forskere er urolig for at lignende skal skje igjen om kort tid, er vist en enda større blokk som er farlig nær ved å løsne, som vil gå utover tafjorden ( som sist )...

Steinblokkene treffer da vannet under og lager en enorm bølge som feier med seg mye innover fjordene..

Fulgte med i timen på skolen ;)

Vil nesten være slem nok til å si at du bomma endel jeg da men 8)

Raset i 1905 skjedde i Loen, gikk med rundt 60 mennesker.

I Geiranger har det ikke gått enda.. Men de fleste venter vel på at det skjer.

På andre siden av fjeller derimot, Tafjord og Fjørå der gikk det endel folk i 1934.

Tok disse bildene i fjor:

vyddi3ixjhja6cbv1qyn.jpg

q8rvne95r1a1ptz64f90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en ny måte å spare på som kalles for tvangssparing. Har frivillig gått opp til 45 prosent skatt, så satser på å få igjen en god slump med penger til neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...