Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.romsenter.no/Norsk/Norge_i_rommet/Romnasjonen_Norge/

Utrolig bra lesestoff! :wink:

Er om Norge som en romnasjon, og romvirksomheten her i landet.

Falt i smak hos meg, så tenkte å dele med dere. Mye nytt for min del.

Takk for linken... helt klart kjempeinteressant... 8)

Godt å høre det falt i smak hos fler :)

Ganske kult at Norge har vært med på såpass mye innen romvirksomhet, og at vi har hatt så mange roller for å få ting til å fungere hadde jeg aldri trodd. Nytt syn på Norge innenfor det området :) Positivt.

Vi har jo også fått mange bra prosjekter videre, og planen om å bli verdens ledende land innenfor romvirksomhet er ikke er dårlig mål! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye oppstyr i lokalavisene for noen år siden rundt dette. En lokal forsvarsstasjon ble visst også brukt til avlytting. Bra man ikke var så nysgjerrig når man var yngre sier jeg bare....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.romsenter.no/Norsk/Norge_i_rommet/Romnasjonen_Norge/

Utrolig bra lesestoff! :wink:

Er om Norge som en romnasjon, og romvirksomheten her i landet.

Falt i smak hos meg, så tenkte å dele med dere. Mye nytt for min del.

Takk for linken... helt klart kjempeinteressant... 8)

Godt å høre det falt i smak hos fler :)

Ganske kult at Norge har vært med på såpass mye innen romvirksomhet, og at vi har hatt så mange roller for å få ting til å fungere hadde jeg aldri trodd. Nytt syn på Norge innenfor det området :) Positivt.

Vi har jo også fått mange bra prosjekter videre, og planen om å bli verdens ledende land innenfor romvirksomhet er ikke er dårlig mål! :applause:

Norsk romfart - sitat;-January 25, 1995, when Russia almost launched a nuclear attack after a Norwegian missile launch for scientific research was detected from Spitzbergen and thought to be an attack on Russia, launched five minutes from Moscow. Norway had notified the world that it would be making the launch, but the Russian Defense Ministry had neglected to notify those monitoring Russia's nuclear defense systems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...