Jordfræsar Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 "Du bør le 15 minutter hver dag," meldes det. Kan bli tøft. Stortingets spørretime er jo bare på onsdager....... Har du visjon norge er det enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 http://www.romsenter.no/Norsk/Norge_i_rommet/Romnasjonen_Norge/Utrolig bra lesestoff! Er om Norge som en romnasjon, og romvirksomheten her i landet. Falt i smak hos meg, så tenkte å dele med dere. Mye nytt for min del. Takk for linken... helt klart kjempeinteressant... Godt å høre det falt i smak hos fler Ganske kult at Norge har vært med på såpass mye innen romvirksomhet, og at vi har hatt så mange roller for å få ting til å fungere hadde jeg aldri trodd. Nytt syn på Norge innenfor det området Positivt. Vi har jo også fått mange bra prosjekter videre, og planen om å bli verdens ledende land innenfor romvirksomhet er ikke er dårlig mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Har vi ikke en avlyttingsstasjon utenfor Bodø som er rimelig hemmelighetsstemplet? Som lytter til det meste i rommet og ble finansiert av USA i sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Ellers blir du avlytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 hehe... konge! Tipper de kan lese tanker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 For å svare på spørsmålet ditt: Jo det var en avlyttingsstasjon utenfor Bodø. Men den er avviklet. Offisielt iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Ja har også fått høre det samme, men tror nok ikke den er avviklet nei Den i Bodø er heller ikke den eneste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Ble mye oppstyr i lokalavisene for noen år siden rundt dette. En lokal forsvarsstasjon ble visst også brukt til avlytting. Bra man ikke var så nysgjerrig når man var yngre sier jeg bare....hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 http://www.romsenter.no/Norsk/Norge_i_rommet/Romnasjonen_Norge/Utrolig bra lesestoff! Er om Norge som en romnasjon, og romvirksomheten her i landet. Falt i smak hos meg, så tenkte å dele med dere. Mye nytt for min del. Takk for linken... helt klart kjempeinteressant... Godt å høre det falt i smak hos fler Ganske kult at Norge har vært med på såpass mye innen romvirksomhet, og at vi har hatt så mange roller for å få ting til å fungere hadde jeg aldri trodd. Nytt syn på Norge innenfor det området Positivt. Vi har jo også fått mange bra prosjekter videre, og planen om å bli verdens ledende land innenfor romvirksomhet er ikke er dårlig mål! Norsk romfart - sitat;-January 25, 1995, when Russia almost launched a nuclear attack after a Norwegian missile launch for scientific research was detected from Spitzbergen and thought to be an attack on Russia, launched five minutes from Moscow. Norway had notified the world that it would be making the launch, but the Russian Defense Ministry had neglected to notify those monitoring Russia's nuclear defense systems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Kom hjem fra Gran Canaria på onsdag, på torsdag fikk jeg vite at familien til dama hadde valgt å inkludere meg i deres sydentur... Jaja, hyggelig det ! http://www.ving.no/kypros/ayia-napa/sun ... -sandy-bay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Charter-Mads. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Skyfritt og 20 grader i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 2 grader, storm og regn VS snø... Noen som har erfaringer med BRING ifb med sending? Skulle ha sendt et interiør, komplett med to stoler foran, sittepute og rygg bak, samt dørsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Bring har alltid levert for meg Jørgen og faktisk fornøyd med Bring. Posten derimot er noe helt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hmm, får ta en telefon dit da kanskje! Hvilke priser snakker vi om på sånne kolli da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg