Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror det tar et par timer ekstra å kjøre kysten. Hadde det vært midt på sommeren hadde jeg nok kjørt den veien, men nå er det bare meldt storm og drit, så det er vel bare å komme seg hjem.

Fræsarn:

Tenker du på den gjennomsnittsmåleren på E6en? eller er det flere?

Er 1 om du kjører om Elverum. Tynset området som nevnt ja. Men det er alt. Rimelig lang strekke de måler deg på... :/

Skrevet

De har vel ikke tatt i bruk gjennomsnittsmåleren på rv3 enda? I såfall er det bare en fotoboks ved Tynset, og en like utenfor Elverum.

Skrevet
De har vel ikke tatt i bruk gjennomsnittsmåleren på rv3 enda? I såfall er det bare en fotoboks ved Tynset, og en like utenfor Elverum.

Jo det mener jeg da. Fra midten av 2010. Sto i avisa for lenge sia... hmm

Skrevet

Det er i hvertfall ikke riktig. Det var plastsekker over den lenge etter det. Men det er jo skilta uansett, jeg forstår ikke dette fotobokshysteriet.

Skrevet
Det er i hvertfall ikke riktig. Det var plastsekker over den lenge etter det. Men det er jo skilta uansett, jeg forstår ikke dette fotobokshysteriet.

I sommer var den avkledd, og jeg fikk et lys når jeg passerte siste boksen. Men har ikke sett noe til hysteriet? :applause::roll:

Skrevet

Okei! Så du lyset? ;) Nei, ikke nå. Men det er mange som er livredde for fotobokser og kartlegger sin kjørerute etter fotobokser...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...