hermanoo90 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Piggdekk på tråsykkelen da zibiri? Husket du hjelmen din nå da. Og husk å være hjemme til 22.00. Nei i detta været hjelper det ikke med verneutstyr og rally pigg på sykkern engang.... huff.. Foresten noe fra Skien som hadde visning på sin e39 520 idag eller? En kompis fra sandefjord var og så på og ble bedt om og dra til helvette etter og ha rynka på øyenbryna etter at selger hadde slædda og styra med bilen og holdt tyst om noe små plukk med bilen.... har du annonsen han evt så på, slik at andre kan styre unna?
Zibiri Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Piggdekk på tråsykkelen da zibiri? Husket du hjelmen din nå da. Og husk å være hjemme til 22.00. Nei i detta været hjelper det ikke med verneutstyr og rally pigg på sykkern engang.... huff.. Foresten noe fra Skien som hadde visning på sin e39 520 idag eller? En kompis fra sandefjord var og så på og ble bedt om og dra til helvette etter og ha rynka på øyenbryna etter at selger hadde slædda og styra med bilen og holdt tyst om noe små plukk med bilen.... har du annonsen han evt så på, slik at andre kan styre unna? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32179121
-Erik- Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Må regne med endel småplukk for 35 000,- Derimot er jeg enig i at å sladde under visning av bruksbil ikke er det beste salgstrikset vil jeg to
Zibiri Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Kan jeg si meg enig i noekult... men og selge en bil som "voksen kjørt, pent istand" og så drive og slædde og be kjøper dra til helvete er vell ikke akkuratt helt normalt da..
noekult Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Det er sant, skriver man at det er bil i topp stand så bør den være det
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Får man S38B36 Godkjent i Vognkortet på En E30? Eller er det for mye power i forhold til hva som er godkjent for en E30, her i Norge, uten om å måtte reise til tyskland og vise den der? 330 hk visstnok, men en S38 kan vel bli i tyngste laget i henhold til reglene om totalvekt ett eller annet? hmm, kjenner dere noen som har en s38 godkjent i vognkortet som jeg kan spørre? SSP
B3KK15 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Derimot er jeg enig i at å sladde under visning av bruksbil ikke er det beste salgstrikset vil jeg to Mye rart folk tror er positivt under salg. f.eks. "bilen er påkostet 100.000 seneste året!!" eller han som hadde en E34 som hadde egentlig gått 300000 men det var kult att det sto 116000 på metern
noekult Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 ^ Jeg har en kompis som bytta ut E34en sin med en Nissan 100NX... Han sitter inne og griner for tiden (de har forhjulstrekk) Herlig bil om sommern dog, med targatak og veldig lav vekt
rublings Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 ^ Jeg har en kompis som bytta ut E34en sin med en Nissan 100NX... Han sitter inne og griner for tiden (de har forhjulstrekk) Herlig bil om sommern dog, med targatak og veldig lav vekt 100NX ja, uff. Har aldri helt skjønt hvorfor folk kjører rundt i disse bortsett fra at de er billig. Har de gode kjøreegenskaper?
knut_olestad Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Noen som kan anbefale pc-høytalere av god kvalitet til maks 1500.-?
Markus E30 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Hermanoo90, er for mye nm i S38B36 for e30 karroseriet
noekult Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 ^ Jeg har en kompis som bytta ut E34en sin med en Nissan 100NX... Han sitter inne og griner for tiden (de har forhjulstrekk) Herlig bil om sommern dog, med targatak og veldig lav vekt 100NX ja, uff. Har aldri helt skjønt hvorfor folk kjører rundt i disse bortsett fra at de er billig. Har de gode kjøreegenskaper? Helt greit liksom Ikke helt MX-5 men lave vekta og snertne lyden + taket av på en fin dag = ganske OK kjøreopplevelse De er ikke mye å se på og litt tungsolgte, og pga det kan man gjøre en kupp... 30.000 kr. betalte kompisen, med lav km-stand, ganske strøken bil og kun ei eldre kvinnelig eier. Den kommern til å ha lenge, til den prisen kan selv jeg ha råd hehe
rublings Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Noen som kan anbefale pc-høytalere av god kvalitet til maks 1500.-? http://www.hardware.no/artikler/corsair_sp2500/99251
Anbefalte innlegg