Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på julebord igår og nå skal jeg være på skolen om 30 minutter.. Måtte velge å kjøre igår, så ble ingen alkohol på meg, men det kan man ta igjen ikveld. Og nytt julebord blir det uansett på nyåret :)

Skrevet

tar kjangsen å spør her jeg.. har seg slik at jeg leiter etter en rocke gruppe, noe med akira,akito, noe i den duren.. husker søren bare ikke hva det her, hørte det hos en kammerat å det er det eneste jeg husker.. Noen som veit noe mer?

Skrevet
FY F*** for ei rævkjørt merce!

Føler med deg dicky ;)

Ja huff, gått tur med hundene, og nå må vi faen mæ inn til Sørlandssenteret og gå der å henge resten av dagen.

har mangel på søvn og hissig fra førav :applause:

Skrevet

Haha, Kim. Den er lei! Er vel relativt overfylt med julegåte folk på senteret nå! :wink: Du kjenner hodepinen komme sakte mens sikkert mens du strekker deg etter en potensiell julegave. Plutselig oppdager du at den ikke lar seg rikke, hey! Det er ei gammal sugge som har tatt tak i den fra andre enden! :wink:

Skrevet
tar kjangsen å spør her jeg.. har seg slik at jeg leiter etter en rocke gruppe, noe med akira,akito, noe i den duren.. husker søren bare ikke hva det her, hørte det hos en kammerat å det er det eneste jeg husker.. Noen som veit noe mer?

Takida? Hvordan type rock? :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...