316 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Jeg endret til 45 rett før du skrev innlegget ditt, måtte tenke meg om litt... Men han har rett.
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Noen oslofolk her som vet om det finnes en bensinstasjon eller parkeringsanlegg med spylerslange?? Må flushe kjølesystemet på en gammel e30, virker som det lå litt mye rød væske igjen, og jeg fylte blå.. og nå er det.. brunt..., så må få ordna opp i det før det blir helt grøt oppi der.. Hvorfor ikke bare dra til brannstasjonen? De hjelper deg helt sikkert Heheh, tror jeg stikker på statoil og "vasker" bilen...
316 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Noen oslofolk her som vet om det finnes en bensinstasjon eller parkeringsanlegg med spylerslange?? Må flushe kjølesystemet på en gammel e30, virker som det lå litt mye rød væske igjen, og jeg fylte blå.. og nå er det.. brunt..., så må få ordna opp i det før det blir helt grøt oppi der.. Hvorfor ikke bare dra til brannstasjonen? De hjelper deg helt sikkert Heheh, tror jeg stikker på statoil og "vasker" bilen... Det er vel ikke så bra å kjøre alt for langt med blanding av rød og blå væske? Hvorfor var det brukt rød på den i utgangspunktet?
Jordfræsar Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Noe så dumt. iPod docking anlegg til 170 tusen. Veier kun 317kg og klarer vakre 10 tusen watt. iPoden er så latterlig liten
316 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Må legge ut det her også! Tok en sjekk i dag!
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Det er vel ikke så bra å kjøre alt for langt med blanding av rød og blå væske? Hvorfor var det brukt rød på den i utgangspunktet? vetafaen, rød er vel for alu motorer.. denne er jo det.. men kjører på med blå, alt jeg har.. funker nok det.. en blanding er ikke særlig gunstig jaffal, leste den kjemiske konsentrasjonen om det.. det vil ruste.. i toppene! sålenge jeg fyrer på samme farge skal det gå bra... bare ikke varmeapperatet har tetta seg allerede! for det er kaldt ute...
316 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Aaah, ja. Riktig. Det er ikke gunstig, nei! Hehehehe.
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Får håpe det ikke er kø i vaskehallen på den lokale statoilen.. og får håpe det her går bra..
316 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Si at det haster. Du skal "spyle systemet" ellers går maskina i lufta.
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Ja de bryr seg sikkert ikke om x antall liter kjølevæske spredd utover.. Brunt i tillegg.. Blondina på jobb kommer sikkert til å spørre om bilen har diaré. En grillpølse med sprøstekt løk sier jeg da. Godt stekt. Så har a noe å gjøre i mellomtiden.
Thewiz Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Er det bare å åpne tappeskruen og kjøre vannslange nedi for å spyle systemet?
flonoen Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Kan du ikke tynne ut hjemme først, har du tappepunkt nede på radiatoren f.eks? Tapp av der så mye som mulig, klem litt på slanger osv. Så fyller du på med vann, gjør det to-tre ganger, så kan du iallefall kjøre til en bensinstasjon og gjøre det skikkelig. Ser ikke for meg at det er bra å kjøre med blanda væske, du får jo blandet det godt gjennom vannpumpa, og i tillegg varma det opp.
anders87 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 et35+10=et45? Jeg endret til 45 rett før du skrev innlegget ditt, måtte tenke meg om litt... Men han har rett. Hva er det dere gutta har røyka nå da.., Bygger du på med spacere vil innpress bli lavere, så med 10mm spacer på en felg som har ET35 vil da bli ET25..
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Apropro vaskehaller.. Husker jeg fikk kjeft av en som stod i kø der of venta, kom rett etter jeg kjørte inn! Så jeg starta med og vaske da, så kom han inn og lurte på om jeg var ferdig snart, svarte at jeg skulle svampe først osv, fikk til svar at det var måte på hva jeg behøvde og gjøre nå, at jeg måtte skjønne det var kø, tror han fikk litt krilla når jeg begynte og løfte ut sommerhjula for og vaske de og han var vell inni hallen før jeg hadde fått kjørt ut nesten, snakker om gretten type..
flonoen Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 et35+10=et45? Jeg endret til 45 rett før du skrev innlegget ditt, måtte tenke meg om litt... Men han har rett. Hva er det dere gutta har røyka nå da.., Bygger du på med spacere vil innpress bli lavere, så med 10mm spacer på en felg som har ET35 vil da bli ET25.. Var det jeg og så for meg, men googlet nå for å være sikker: "Dersom felgen har lavere innpress enn originalt (hvilket betyr at anleggsflaten på felgen er nærmere innsiden av hjulet) vil hjulet stikke lenger ut fra bilen." Her har altså felgen høyere innpress enn originalt, og vil stikke mindre ut. Det kan jeg kontre med å smelle på en spacer, og bygge den utover igjen wee!
Anbefalte innlegg