knut_olestad Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Anders: har du sett denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32216328 Ser jævli søt ut! Bilen til Polardego her inne, nydelig eksemplar.
316 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Thanks for post !best regards Oh, you must be Santa? Just droppin' by to see how it's goin'? Det er han ja? Kjente igjen navnet fra et sted, og ikke minst sted.
Jordfræsar Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Aaah fy faen så bra! Hadde uten tvil blitt mer underholdene fotballkamper http://www.tv2.no/sport/fotball/golden- ... 56426.html Tar det lang tid å skifte stabstang etc?
Jordfræsar Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Jeg kan ikke mye, men hva mer kan skiftes ut som eventuelt er synderen for klunkelyder? Da tenker jeg på å ikke gå så langt som å måtte fjerne demperne.
Thewiz Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 drivknuter eller endeledd kan det jo være.
anders87 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Samler du på felger eller anders? Samler ikke, men er glad i dem Solgt disse nå, ooog, 3 nye sett er under anmarsj! Samt BBS RS i 4x100 til Jettaen seff
Kjexx Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Importert fra utlandet? De der er ikke akkurat gratis..
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Tømte ut kjølevannet på parkeringsplassen der den stod,. (håper ingen katter nærmer seg..) fyllte på med vann, så var det det jævla helvete med nåla opp å ned mot kokepunkt, og av og til slutta varmen i bilen osv.. men kom frem og skylte ut alt, Krangla litt med noen folk om vaskeplass.. var en bakke like ved der,fint å lufte med radiatoren som høyeste punkt. Så var tempen fin,og godt med varme inne i bilen, og motoren går fint og blir ikke særlig varm. Pleier nåla ligge så lavt?? kan det ha med at jeg har sommernyrer på denne og gjøre? innsuget var kaldt, men resten var godt og varmt...
anders87 Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Importert fra utlandet? De der er ikke akkurat gratis.. Alpinaene kjøpte jeg her, men resten er hentet fra utlandet ja. Nei koster litt, ligger 52k i gangen min
Kjexx Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Tøft, skulle hatt bbs rs på min, men jeg gidder ikke betale så mye for de.
Thewiz Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Så du kjørte fra parkplass til bensinstasjon på bare vann? For derheter å spyle systemet?. Vurderer å gjøre det samme selv. Har hørt at bmw skal ha grønn kjølevæske, funker med blå også? edit: Har samme greia på min. kjølevæsketempen ligger der du har den. Vet ikke helt hva det skyldes, blir bare halv varmt i bilen min
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Jepp, var ikke bra med litt rød væske igjen etter regreimbytte, og så fyllepå med blå, sjekka idag og da var det brunt!! Blir kjemisk reaksjon som gjør at aluen ruster i toppene eller hva det var jeg leste.. så ja, tømte det ut for å ikke tette til varmeapp og radiator, fylte vann og starta opp kjappt, fryser jo fort.. Nå kjørte jeg på med blå væske, det får duge for i vinter..
flonoen Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Er vel ikke noe særlig fare forbundet med å kjøre på vann i korte perioder. Litt smøring og antikorrosjonsmiddel er det jo i kjølevæske, men tar vel neppe så mye skade av en tur til en bensinstasjon på bare vann. thewiz: Om du stopper bilen, lar den stå i 10-15 minutter på tomgang, blir tempen bra da? Og når du kjører så faller den ned mot blå? Da er det på tide å bestille ny termostat!
Anbefalte innlegg