Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heller mer mot termostat. Den skal jo lukke når tempen synker, så da kan kjølinga være så bra den bare vil, kan pakke bilen inn i kjøleribber uten at det skal ha noe å si.

Skrevet

thewiz: Om du stopper bilen, lar den stå i 10-15 minutter på tomgang, blir tempen bra da? Og når du kjører så faller den ned mot blå? Da er det på tide å bestille ny termostat!

Den oppfører seg litt merkelig. Hvis jeg f.eks lar bilen stå på tomgang i 15 min fra kaldstart (f.eks på morgenen) er den mellom blå og optimal. Når jeg begynner å kjøre faller den ned til den siste streken før blå. Når jeg omsider kommer meg bort til motorveien og ligger i 100 - 120 km/t øker den sakte opp til optimal, men med engang jeg er under 3000 rpm faller tempen igjen.

Tror det er termostaten jeg også.

Skrevet

Skulle tro den holdt seg langt nedpå det blå i 100-120, men ellers høres det ut som termostat ja. Lett å bytte på motoren din, er den ikke?

Skrevet

Skulle være en rimelig simpel jobb det ja. Koed skal ha rundt 200 kroner for komplett termostat med hus, så er ikke store påkostningen dette. :)

Skrevet

Hahah, nyttårsaften for en del år tilbake..

Vi lagde en skikkelig salutt på egen hånd... Enda dette var nr.2 i rekken av 4 prosjekt, og det fjerde og siste var helt syyykt, men har ikke filmen, og den ligger ikke på nett..

Tror vi snakker om ca 1500stk Thnuderkingskudd som ble sprent i lufta her, på kort tid..;)

Den vi lagde siste gangen hadde nesten 3000 skudd... Thunderking for nesten 7000kr :lol:

http://www.youtube.com/user/E30power1#p ... 2GXOJseKME

Skrevet

Det var d sykeste drønnet jeg har hørt med fyrverkerier ja.. Husker mange av naboene sa at hele nabolaget lyste opp... Mens andre fra nabobydger opp til 1-1,5mil unna hadde hørt og sett det uten problemer :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...