Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hahah, nyttårsaften for en del år tilbake..

Vi lagde en skikkelig salutt på egen hånd... Enda dette var nr.2 i rekken av 4 prosjekt, og det fjerde og siste var helt syyykt, men har ikke filmen, og den ligger ikke på nett..

Tror vi snakker om ca 1500stk Thnuderkingskudd som ble sprent i lufta her, på kort tid..;)

Den vi lagde siste gangen hadde nesten 3000 skudd... Thunderking for nesten 7000kr :lol:

http://www.youtube.com/user/E30power1#p ... 2GXOJseKME

Å inni helvette! :D Smalt godt det der :P

Tja, for å være ærlig så var det jeg som lurte med dem ;)
:lol:
Skrevet
Jeg og noen venner brente av noen TK batterier inne i Innfjordstunellen..

Gikk noen timer før det slutta pipe i ørene ;)

Kom til og tenkte på de ungdommene som siktet seg inn på motgående biler for og ta selvmord :shock:

Skrevet

Kom til å tenke på han ene i klassen min på ungdomskolen som fyrte på en Thunderking inne i en gåtunnel, og dukket opp på skolen med noe mindre kjøtt på ene hånda... Så mye idioti som liten, men den episoden fikk meg til å holde meg unda kinaputter i en lang periode :P

Hva skjedde med det merket, lever Thunderking enda? Husker at de slutta å selge kinaputter i Sverige/Svinesund etter en stund, også forsvant alle de vanlige kinaputtene... Husker de røde tynne, også hadde man noe i medium størrelse og de "store" som var litt større og tykkere enn et vanlig el-batteri... Faen for et brødhue jeg var som liten. Pleide å bo i 5. etasje og kasta ned kinaputter i bakgården, må jo ha plagd og skremt vannet ut av mange der! Kanskje like greit at man ikke fikk kjøpt dem lenger...

Skrevet

Haha, Jørgen. Jævli bra! :wink: På skola så fyrte vi av alle mulige dupeditter ved å koble dem rett til 220 volt. Kondensatorer, motstander, dioder osv. Fyyyyy fan som det lukta til tider. Så var det noen kjempesnille gutter som fyrte de på og kastet de i ventilasjonsanlegget. Det lukta jo ikke noe spesielt! :roll:

Skrevet
Jeg og noen venner brente av noen TK batterier inne i Innfjordstunellen..

Gikk noen timer før det slutta pipe i ørene ;)

Kom til og tenkte på de ungdommene som siktet seg inn på motgående biler for og ta selvmord :shock:

Rart du skulle nevne det, han som kjørte bilen hoppa fra ei bru på østlandet sist helg.. Holebrua?

Så han klarte det til slutt..

Skrevet

Må bare legge ut noen gamle bilder. Fra good times! Eller... #-o

dsc00668ew2.jpg

pict0226tx5.jpg

utennavn4nr7.jpg

Denne bilen lærte jeg å sladde i. Men den må ha vært ganske dyr i drift mtp at jeg kjørte rundt på prøveskilt fra januar til juni??? :lol:

Edit: Desember var det første bilde ja, enda verre. Fikk aldri skilter på den! :^o

Skrevet

En sånn 240 må jo være genial vinterleke da? Man driter jo i om den får seg en bulk eller 10... Null følelser for modellen, da tør man satse litt :P Men sikkert ganske dovne biler...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...