winchester Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Siden jeg naturligvis følger med i tiden, så startet jeg blogg i fjor sommer. Forrige dagen skrev jeg et innlegg med bil og BMW som tema, som jeg tipper endel her inne sikkert synes er litt artig. http://www.dagensbeste.com/2011/03/kule-kiser-kjrer-bmw-teite-folk-kjrer.html Enjoy Jeg har tidligere latt være å skrive i Tulletråden V3, men når du feilpostet det blogginnlegget der måtte jeg bare finne frem i Tulletråden og kommentere. Blogginnlegget ditt var ufattelig teit skrevet, og kan sammenlignes med de bloggerne som skriver om solariumsøkter, selvbruningskremer, fashion og hva de spiste til middag. Er vel mulig å få frem en humoristisk tone i ett blogginnlegg uten å måtte skrive som en 14-åring i melanotanrus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg har tidligere latt være å skrive i Tulletråden V3, men når du feilpostet det blogginnlegget der måtte jeg bare finne frem i Tulletråden og kommentere. Blogginnlegget ditt var ufattelig teit skrevet, og kan sammenlignes med de bloggerne som skriver om solariumsøkter, selvbruningskremer, fashion og hva de spiste til middag. Er vel mulig å få frem en humoristisk tone i ett blogginnlegg uten å måtte skrive som en 14-åring i melanotanrus? Hehe, takk for tilbakemelding. Et (av flere) poeng med denne bloggen er nettopp å harselere med rosabloggene, konseptet blir dermed tidvis lange digresjoner og et inntrykk av at forfatteren har en smule konsentrasjonsproblemer. Mange synes dette er morsomt, men jeg har forståelse for at det kan virke slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Siden jeg naturligvis følger med i tiden, så startet jeg blogg i fjor sommer. Forrige dagen skrev jeg et innlegg med bil og BMW som tema, som jeg tipper endel her inne sikkert synes er litt artig. http://www.dagensbeste.com/2011/03/kule-kiser-kjrer-bmw-teite-folk-kjrer.html Enjoy Jeg har tidligere latt være å skrive i Tulletråden V3, men når du feilpostet det blogginnlegget der måtte jeg bare finne frem i Tulletråden og kommentere. Blogginnlegget ditt var ufattelig teit skrevet, og kan sammenlignes med de bloggerne som skriver om solariumsøkter, selvbruningskremer, fashion og hva de spiste til middag. Er vel mulig å få frem en humoristisk tone i ett blogginnlegg uten å måtte skrive som en 14-åring i melanotanrus? litt krass kanskje, men ikke så lang unna sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Nå skal det sies at jeg leste bare de 5-6 første linjene før jeg ga meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Siden jeg naturligvis følger med i tiden, så startet jeg blogg i fjor sommer. Forrige dagen skrev jeg et innlegg med bil og BMW som tema, som jeg tipper endel her inne sikkert synes er litt artig. http://www.dagensbeste.com/2011/03/kule-kiser-kjrer-bmw-teite-folk-kjrer.html Enjoy Jeg har tidligere latt være å skrive i Tulletråden V3, men når du feilpostet det blogginnlegget der måtte jeg bare finne frem i Tulletråden og kommentere. Blogginnlegget ditt var ufattelig teit skrevet, og kan sammenlignes med de bloggerne som skriver om solariumsøkter, selvbruningskremer, fashion og hva de spiste til middag. Er vel mulig å få frem en humoristisk tone i ett blogginnlegg uten å måtte skrive som en 14-åring i melanotanrus? Hvis du vil ta en titt på innlegg som (forhåpentligvis) har innhold som rent språklig lever opp til dine standarder anbefaler jeg eksempelvis http://www.dagensbeste.com/2011/02/et-k ... asjon.html og http://www.dagensbeste.com/2010/11/det- ... e-her.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Får beklage om jeg var litt for krass, men å lese hele blogginnlegget var som å få en spekekniv gjentatte ganger i hoften. Hybris, de to du linket til der var definitivt mye bedre. Du skriver om endel interessante tema, det skal være visst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Bestilte meg ny bil i går. Chrysler Charger E49 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 En slik? http://www.autoartmodels.com/web/produc ... D96BCD7BA7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Får beklage om jeg var litt for krass, men å lese hele blogginnlegget var som å få en spekekniv gjentatte ganger i hoften. Hybris, de to du linket til der var definitivt mye bedre. Du skriver om endel interessante tema, det skal være visst. Beklager spekekniven. Stilen i de "fjasete" innleggene er bevisst laget masete, men det kan kanskje tones ned noe, jeg tar med meg kritikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Bestilte meg ny bil i går. Chrysler Charger E49 Bestill deg en E30 i Sepang Bronze også, så tar du photoshoot med den og 02'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 S.Hofmo: Ja, men i grå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Sitter rett ved siden av Northug nå... Nesten lyst til å spandere en øl pån. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 spør om han skal ha øl...og RETT før han får den, så tar du den og sier "revansje fra svenskeneeee" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Og Astrid Uhrenholt Jacobsen, fin hu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 hvilke firmaer er flinke på helfoliering av bil i oslo området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg