tonyku Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Wow,30år i dag føler meg gammel gitt Grattis Jeg blei 25 for ei uke siden, er ikke så gammel enda føler jeg
VegarVS Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Wow,30år i dag føler meg gammel gitt Gratulerer
Erik89 Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Gratulerer ja! Begynner å dra på åra nå ;P
Dirty Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Tommy, serriøst ? tiden flyr Gratulerer med dagen
Julianv Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Noen som vet hvordan karroseribytte kan utføres lovlig? Har en E34 525i norsk bil, og har en strøken 520i automat tilgjengelig som står med mangellapp. Hva må til for å få "godkjent karroseribytte"? Slik at jeg bruker 520 chassis og flytter alt over fra 525en?
m-alpin Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Tommy, serriøst ? tiden flyr Gratulerer med dagen Takk ja,helt utrolig merkelig. Men hårfestet er ikke krøpet lenger opp,eneste problem nå er spørreundersøkelser for er ikke mellom 19-29 lenger
m-alpin Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 åå. lysten i å bytte audien i e30 nå.. Hva venter du på,selvfølgelig gjør du det. e30 er sjef på vinterføre
Dirty Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Haha hvem er det som går på disse her Hei Jeg er veldig interessert i dine finn poste men jeg har noen spørsmål først: 1 - hva er siste pris? 2 - hva er den nøyaktige plasseringen? 3 - det er ok hvis jeg kommer i løpet av helgen for å teste? 4 - hvorfor gjorde du postet 2 ganger på 2 differrent priser og hva er den reelle prisen? Jeg fant en tilsvarende sending (med samme bilder og beskrivelse som din)finn.no/post7575AA472988 Klikk på linken og se om dette er ditt element, fordi selgeren derfra ville ha meg til å sende penger til Afrika! Vennligst avklare, takk! Hi I am very interested in your find the post but I have some questions first: 1 - what is the last price? 2 - what is the exact location? 3 - it's okay if I come over the weekend to test? 4 - why did you posted 2 times in 2 differrent prices and what is the real price? I took a similar broadcast (with the same photos and description to yours)finn.no/post7575AA472988 Click on the link and see if this is your item because the seller from there wanted me to send money to Africa! Please clarify, thank you!
StianA Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Noen som har en formening hvorfor e92en min nekter å starte da det er minus grader?
hermanoo90 Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Haha hvem er det som går på disse her Hei Jeg er veldig interessert i dine finn poste men jeg har noen spørsmål først: 1 - hva er siste pris? 2 - hva er den nøyaktige plasseringen? 3 - det er ok hvis jeg kommer i løpet av helgen for å teste? 4 - hvorfor gjorde du postet 2 ganger på 2 differrent priser og hva er den reelle prisen? Jeg fant en tilsvarende sending (med samme bilder og beskrivelse som din)finn.no/post7575AA472988 Klikk på linken og se om dette er ditt element, fordi selgeren derfra ville ha meg til å sende penger til Afrika! Vennligst avklare, takk! Hi I am very interested in your find the post but I have some questions first: 1 - what is the last price? 2 - what is the exact location? 3 - it's okay if I come over the weekend to test? 4 - why did you posted 2 times in 2 differrent prices and what is the real price? I took a similar broadcast (with the same photos and description to yours)finn.no/post7575AA472988 Click on the link and see if this is your item because the seller from there wanted me to send money to Africa! Please clarify, thank you! hahaha elsker de der!
Anbefalte innlegg