Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nyhetene på tv2 nå med ett middelslangt innslag av "utenlandsk hund rømt/forsvunnet fra fostermor i Norge". Okei??? Er kanskje bare jeg som syns det er litt rart, men... :P

Skrevet

Haha, nei Magnus, det var ikke bare du som reagerte der!!! Vært 3 dager i Norge, stikker av, og "matmor" snur Norge på hodet for å finne han igjen.. Psykisk og fysisk knekt.. Hallooooooo

Skrevet

Har ringt nyhetene jeg også. Juletreet som står ute med lys har blåst over ende.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Satte det opp igjen, men enda en gang lå det på bakken. Føler meg hjelpesløs nå.

Her syter vi om smør, hunder og alt mulig piss, mens store deler av befolkningen i verden ikke har spist i dag!!! Blir så irritert

Skrevet

Du får ringe synske folk, Jørgen.. De har jeg hørt er flinke!

Flaut, rett og slett flaut!

Merker også veldig mye på oppførsel og tankegang til folk jeg møter i løpet av en dag på jobben.. Ikkje braaaa... :P

Edit: Fikk senest i dag huden full fordi jeg spurte om reg.nr da kunden ønsket deler til sin bil.. :? Han klarte ikke å forstå hvorfor jeg skulle ha det!

Skrevet
Vært på julegavehandling. Endte opp med gavepapir, pærer og dobbelt cheeseburger meny! :|

Det har jeg også, fy fillern for ett kaos! Ikke bare i butikkene men på veiene og i sentrum også :roll: Så forøvrig en som bare heiv juletreet rett på taket på nye X5en sin og bandt det fast med tau! Ikke bra for lakken :( En av byens Ferrari entusiater var ute i saltsørpa med en grisemøkkete men lekker 458 Italia, ikke akkurat vinterbil :wink:

Jeg så en som holdt juletreet gjennom vindu mens han kjørte.. folk er jævli trygge :?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...