knut_olestad Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Greit å vite, fredrik får ei fin jul med andre ord Jørgen, du får jo coilovers til nesten samma pris i Norge?
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Ja, jeg ser jo det nå, når jeg må levere inn fjærbein for å få det. Men om jeg hadde bestilt her, kontra i Norge, uten å levere inn fjærbein så hadde jeg spart rundt 2000kr.. Koed selger vist ikke FK mere, etter va Fredrik på Koed sa til meg i går..
knut_olestad Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 sant nok, de FK jeg fant lå på 8000 og opp. Parts & Retards har slike som du legger utapå fjærbeina da, husker ikke merke men.. billige var de i allefall.
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Stemmer.. Ja, jeg vet, men det er jo det jeg har allerede i dag JOM sit coilovers-sett som man monterer på org fjærbein.. Men har fått tilbake pengene nå, så det ordnet seg.. Flott service av han! Får finne meg et brukt sett med fjærbein foran, slik at jeg kan sende inn til noen i Norge evt
hermanoo90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 mye kan komme feil ut på facern Tiril ****** 11 minutt sidan gleder meg til i morra fordi det er jul og jeg skal ri fredrik ♥♥♥♥ hahahahahha
hermanoo90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Stemmer.. Ja, jeg vet, men det er jo det jeg har allerede i dag JOM sit coilovers-sett som man monterer på org fjærbein.. Men har fått tilbake pengene nå, så det ordnet seg.. Flott service av han! Får finne meg et brukt sett med fjærbein foran, slik at jeg kan sende inn til noen i Norge evt herlig at det ordnet seg. hva med KW type 1-2?
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Funker ikke Jom no særlig? Joda, det fungerer knall til den prisen som det koster Men har lyst på mere justeringsmuligheter foran, da jeg har juster helt ned nå. Det kommer snart 17" på bilen, så da blir den litt høyere av det også, og det er ikke bra må du skjønne herlig at det ordnet seg. hva med KW type 1-2? Jo, ja, men det er en del dyrere, og har ikke planer om å oppnå noe form for kjørecomfort i en såpass senket bil, så tenkte å slippe unna med "billigste" alternativ.. Men ser ut som om jeg må blø uansett nå Får lete tak i et billig sett med fjærbein foran som jeg kan sende inn, men da blir det nok brukt en Norsk aktør som evt mellomstasjon... Så slipper jeg og styre med det..
Clerion Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Skjønner det ;D For jeg har 60/40 på 17" 60/60 til våren, evt coilovers
hermanoo90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 hvilken senk er best til e30? jeg vil ha den lav foran og bak men ikke blodlav, hvordan ser 60/60 ut på en e30? med 17 tommere
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Jeg synes personlig d er for høyt.. Men det kommer vel an på øyet som ser.. Bak er nok OK med 60mm fjærer, men foran synes jeg d mangler 2cm i alle fall, om det skal bli litt stuk på bilen..
hermanoo90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 har du noe bilder? som kan vi se div senk på e30? prøvde å google, men fant ikke særlig. Og, veit du sånn ca pris på kw2?
Jordfræsar Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Aaaaah endelig ferdig med julestæsjet før den store dagen. Da er det julehelg og sløving som står for tur!
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 har du noe bilder? som kan vi se div senk på e30? prøvde å google, men fant ikke særlig. Og, veit du sånn ca pris på kw2? Det varierer fra bil til bil og fra type til type har jeg inntrykk av.. Har ingen spesifikke bilder, men om du ser tidlig i tråden om E30`n så har jeg 60/60 senk der, med de 16" azev-hjula. Ca pris på KW vol.2 i Norge kommer vel på rundt 15.000,- elns..
Anbefalte innlegg