Erik89 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Hei!Selv om Mcen ikke har så mange hestekrefter, så regnes den som en høyrisikosykkel i If. Du er desvverre for ung til å få forsikring på denne. Vennlig hilsen for If Hilde Sneen If fikk seg nettopp ett skikkelig langt svar på denne mailen, alle har rett på forsikring, selvom enkelte forsikringsselskap priser seg ut bevist.. Trodde mellomklasse skulle være rimelig å forsikre jeg Ingenting med mc er billig, bare å innse det nå før det er for seint Forsikringa går opp nå som sykkelen blir gjort om til full effekt, og det er ikke lite heller. Å kjøpe mc før man er 24 er nærmest risikosport med økonomien Hvem mc er det snakk om? Den du skulle se på? Hørt med gjensidige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Har dere ikke sett, teaseren til årets BMWCCN film enda, kan den ses her: Evt så ligger den på min hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svampebob Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Golf går under det man kaller VAG sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Golf går under det man kaller VAG sant? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Var en å prøvde m3n min 3.2 som jeg har til salgs, tror du ikke han klarer å ryke ut av veien med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Den som du har til vinterlagring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Det hørtes usannsynlig kjipt ut. Hvordan ligger du an med erstatning i slike tilfeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 ja tok den ut av vinterlagring idag! sommerdekk uten skilter, skulle bare prøve den 500 meter. men gikk faktisk bra! ble stående med rumpa oppe i ei snøfond, snurra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Kjiiiiiipt! Noe ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Var en å prøvde m3n min 3.2 som jeg har til salgs, tror du ikke han klarer å ryke ut av veien med den! Åssen klarte han det a? Satt du på? Edit: Treeeeigt nett gitt..femten andre rakk jo å poste imens xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Noen som husker i farta hvor mye bensin E90 316i bruker på mila? By & langkjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Var en å prøvde m3n min 3.2 som jeg har til salgs, tror du ikke han klarer å ryke ut av veien med den! Åssen klarte han det a? Satt du på? Edit: Treeeeigt nett gitt..femten andre rakk jo å poste imens xD Hehe jeg satt på! og jeg kjørte den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Gjorde han noe spesielt? Siden han snurra..(vet, sommerdekk + vinter = fail..) Regner med hjemveien gikk bra da ihvertfall Ingen synlige/merkbare skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg